יום רביעי, 28 בדצמבר 2016

בריכות ביתיות



כל אחד חולם על בריכת שחייה פרטית – והחלום הזה יכול להיות שלכם
זוכרים כמה נהניתם בבריכה במלון במהלך החופשה המשפחתית האחרונה שלכם? אם תבחרו לרכוש בריכת שחייה משלכם, תוכלו להתחיל להנות משחייה ושכשכוך הרגליים לאורך כל השנה, בפרטיות מלאה! בריכות ביתיות הפכו בשנים האחרונות למוצר שאין צורך לקחת משכנתא עבורו, מה שהופך את החלום על בריכה פרטית לנגיש ובר השגה. כל בני המשפחה יוכלו להרוויח מההחלטה – החל מהילדים הקטנים שישפרו את כישורי השחייה שלהם, ועד אליכם, ההורים, שתזכו לנוח בצידה בסופו של יום עבודה ארוך.  




מתוך המגוון הרחב של סוגי הבריכות בטוח תמצאו אחד שמתאים לכם
חברות שונות מציעות מגוון סוגי בריכות ביתיות אשר נע על פני טווח מחירים רחב. לפי התקציב העומד לרשותכם ושטח החצר בה מתוכננת הבריכה – תוכלו לבחור את הסוג אשר תואם את החלום שלכם. הבריכה הזולה ביותר הנה בריכה עילית, אשר כשמה כן היא – יושבת על פני הקרקע ואיננה חפורה באדומה. לפיכך, גם זמן הרכבתה מהיר מאוד, וניתן בכל עת לפרקה ולמקמה באזור חדש. לעומת זאת, בריכות ביתיות מבטון הנן הסוג היקר ביותר, והנן חפורות בעומק הקרקע. בריכות אלו ניתנות לחיפוי במגוון של אריחים מחומרים שונים, וכן בעלות יסודות יציבים המאפשרים סירקולציה מיטבית ועמידות לאורך זמן.

טיפים לבחירת חברה מתאימה להתקנת בריכת השחייה שלכם
מתוך שורת החברות אשר מציעות שירותי בנייה והתקנה של בריכות ביתיות, הקפידו לבחור בחברה אשר מספקת את השירות המקצועי והאדיב ביותר. חשוב לוודא כי החברה מציעה אחריות על ההתקנה ועל המבנה (וככל שהיא יותר ארוכה – מה טוב), וכן כי שלבי התכנון וההקמה מתבצעים בהתאם לתקנים ההנדסיים המחמירים ביותר. אם החלטתם להשקיע בבניית בריכת שחייה פרטית – לא כדאי להתפשר על איכות השירות והמוצר שרכשתם.