יום רביעי, 28 בדצמבר 2016

בריכה לגינה



מי לא רוצה להתפנק בבריכה
תדמיינו את זה, אתם מגיעים הביתה מיום עבודה מתיש, וחייבים למצוא דרך להתרענן ולשטוף מעליכם את היום הזה. אין דרך יותר טובה לשם כך מאשר בריכה לגינה! להישען אחורה על מצוף, עם המים הצלולים ורחש אוושות המים – נשמע כמו חלום. כדי שזה יקרה צריך כמובן לא רק להתקין בריכה כזאת, אלא גם לטפל בה ולהחזיר לה קצת חום ואהבה.

הטיפול בבריכה
ישנם מספר גורמים שצריך לדאוג להם על מנת שבריכה לגינה תישאר תקינה ובמצב טוב. על מנת לשמור על הצלילות של המים, ועל בריאות המתרחצים בה, חשוב להקפיד על שימוש נכון בכימיקלים, וספציפית על כלור. הכלור שומר על הצלילות ומונע את הצורך בהחלפת המים, ולכן יש להקפיד לקנות כלורינטור (כלי אחסון לטבליות הכלור בזמן התפרקותן), וטבליות כלור, מומלץ להתייעץ עם גורם מקצועי לגבי מינון הכלור ותדירות השימוש בו. על מנת לשמור על הבריכה מכל מיני מזיקים ולכלוך, מומלץ לכסות את הבריכה לגינה כאשר היא לא בשימוש, ובמיוחד בתקופות ארוכות של חוסר שימוש, דוגמת החורף. גם אם מכסים את הבריכה עלולים להיכנס אליו דברים לא רצויים, ולכן יש לנקות אותה באופן קבוע. ישנם כלים רבים שיעזרו עם תהליך זה, כגון משאבות חול, משאבות פילטר, רשתות, ועוד. במקרה ורוצים להשתמש בבריכה לגינה גם בתקופות קרות יותר, ניתן להשקיע במחממי מים סולריים, חשמליים ייחודיים לשם כך.



לפנק כדי להתפנק
כמה שנפנק ונתחזק יותר את אותה בריכה לגינה, היא תפנק אותנו חזרה יותר. בריכה נקייה, מחוממת ומטופחת, תאפשר לנו ליהנות ממנה בכל עת שנרצה, בלי שנתקל במצבים בהם אנו מעוניינים להיכנס למים אך לא יכולים עקב לכלוך, או טמפרטורה לא מתאימה.