יום רביעי, 28 בדצמבר 2016

ארונות הזזה לבית החדש



חסכון במקום
לא משנה אם יש לכם חדר גדול או קטן תמיד עדיף להשאיר מרחב , גם מבחינת העיצוב וגם מבחינת הנוחות . ארון גדול ומגושם יכול להשפיע על מראה החדר כולו . ארונות הזזה הם הפתרון היעל ונוח ביותר לבעיית מקום בחדר. המראה האסתטי של ארונות הזזה מקנים לחדר אווירה נקייה מעוצבת .

איך בוחרים ארון נכון ?
הדבר החשוב ביותר בארון הוא הפרקטיות שלו , כמובן שנרצה שהארון יתאים בעיצוב לחדר , אך קודם כל חשוב שיהיה נוח . תתחילו בלמדוד את את החדר , ותחשבו כמה אתם הולכים לאחסן בתוך הארון , לפעמים מומלץ לקנות ארון גדול יותר ממה שאתם צריכים ולהשתמש בו לא רק לבגדים , לדוגמא בחדר של הילד אפשר לשים גם משחקים בתוך האחרון ככה תחסכו מקום וכסף בקניית רהיטים נוספים. ניתן לרכוש ארון שאחד דלתות ההזזה בו הוא מראה או שכולו מראה וככה לחסוך גם במקום למראה , אם אתם מסודרים ונוטים לסדר את הבגדים שלכם לפי צבעים, ישנם ארונות שקופים שתוכלו להתרברב בסדר שלכם , וכמובן ארונות שצבעי עץ קלאסיים שמתאימים לכל חדר . ארונות הזזה מגיעים בשלל צבעים ועיצובים .




מושלם ומשתלם
ארונות הזזה הם הפתרון החדשני ביותר לאחסון , וניתן לבחור עיצוב שמתאים לאווירת הבית שלכם . המראה האלגנטי של הארון ישנה את מראה החדר כולו , ניתן לבחור ארון שיראה ניטרלי לחלוטין וישתלב עם צבעי החדר , בכך תקנו לחדר אשליה של חלל גדול יותר , הדבר נכון גם לגבי ארון מראות . יעילות הארון לא צריכה לבוא על חשבון העיצוב שלו, עם ארונות הזזה ההפך הוא הנכון .