יום רביעי, 28 בדצמבר 2016

הלוואה לרכב יד שניה


רכב יד שניה: כשהערך נשאר יציב
אנשים רבים שנמצאים בדרכם לקניית רכב מתלבטים האם עדיף להם לקנות רכב חדש, או שמא אולי כדאי דווקא לקנות רכב יד שניה. בהחלט מדובר בהתלבטות שאינה פשוטה, שכן לשניהם יש יתרונות וחסרונות. היתרונות בקניית רכב חדש הם תחושת הנהיגה ברכב החדש וצורך מועט בתיקונים. עבור קניית רכב יד שניה, יש יתרון משמעותי מאוד שהוא שערכו בשוק נשאר יחסית יציב וכך לא מפסידים כסף רב כמו בקניית רכב חדש. הרכבים שערכם נשאר יציב הם רכבי היד השנייה מתוצרת מאוחרת יחסית, שאינם עולים כמו רכב חדש אך הם עדיין אינם זולים. אם אתם רוצים להצליח לממן רכב כזה, תוכלו לקחת הלוואה לרכב יד שניה וליהנות מרכב שערכו נשאר יציב לאורך זמן.




הפתרונות הקיימים עבור רכבי יד שניה
יש כמה דרכים לקחת הלוואה לרכב יד שניה. ראשית, ניתן לקחת אותה מחברות רכב או ליסינג אשר מציעות תנאים נוחים מאוד, רכבים מתוחזקים ברמה גבוהה, תשתיות לתיקון הרכב ויכולת לביצוע טרייד אין לאחר מספר שנים. החיסרון של חברות אלו הוא שיש מבחר מצומצם של רכבים. אופציה נוספת היא לקיחת הלוואה מהבנק, אשר מאפשרת לקבל ריביות נמוכות ופריסת תשלומים נוחה, אך חשוב לדעת שהיא משפיעה על מסגרת האשראי ולרוב לא מממנת 100% מהרכב. אופציה נוספת היא לקיחת הלוואה לרכב יד שניה מגופים חוץ בנקאיים, המציעים גמישות רבה בתשלומים וסכומי הלוואה גדולים, תמורת ריביות מעט גבוהות יותר מהבנקים.

חשוב לבחון את יכולת המימון שלכם
בחירה בהלוואה לרכב יד שניה עבור אלו שמעוניינים ברכב היא בהחלט בחירה מצוינת ונוחה מבחינה כלכלית. עם זאת, לפני שאתם לוקחים הלוואה, חשוב שתבחנו בקפידה שאתם אכן יכולים לעמוד בתשלומים.