יום שישי, 20 בפברואר 2015

g.m.a.t



אחרי התואר הראשון אתם תוהים איך עליכם להמשיך כדי להצליח יותר בחיים? אם כך, כדאי שתדעו שכאשר מדברים על תחום כמו מנהל עסקים אי אפשר שלא לחשוב גם על תואר שני. זו הסיבה לכך שלמרות שלא פשוט להתמודד עם מבחן g.m.a.t הרבה אנשים כן עושים את זה, כי למעשה מבחן g.m.a.t זו הדרך שתגרום לכם לפלס לעצמכם דרך לעתיד כלכלי טוב יותר ולקריירה מעניינת במיוחד.

איך ללמוד למבחן?
מבחן g.m.a.t ידוע בכך שהוא בכלל לא פשוט, ואחת מהסיבות לכך היא העובדה שצריך לעשות את הכול באנגלית. זו הסיבה לכך שאם אתם לא יודעים מספיק טוב אנגלית כדאי שתחילה תשקיעו בעניין הזה ורק אחר כך תתחילו לחשוב איך להתכונן למבחן. אם, לעומת זאת, אתם יודעים אנגלית נהדר, הרי שתוכלו להירשם כבר עכשיו לקורס g.m.a.t וזו תהייה הדרך הכי טובה להכין את עצמכם למבחן.



האם מומלץ לנסות ללמוד לבד למבחן?
כדי להתמודד עם מבחן g.m.a.t בצורה נכונה אתם צריכים לעשות הרבה מאוד תרגולים ואתם צריכים גם לא מעט משמעת עצמית. זו הסיבה לכך שבסופו של דבר רוב האנשים לא רוצים ללמוד למבחן הזה בכוחות עצמכם, כי תמיד יותר קל ללמוד כשעושים את זה במסגרת מסודרת. כמו כן, אם תעשו קורס לקראת מבחן g.m.a.t יהיה לכם את מי לשאול כל דבר שאתם לא מבינים וזה בהחלט יסייע לתהליך הלמידה.

כמה צריך לעלות קורס בתחום הזה?
זה מאוד תלוי איזה סוג של קורס אתם רוצים לעשות ואיפה אתם חושבים לעשות אותו. בכל בית ספר שבו ניתן יהיה לעשות קורס הכנה למבחן הזה המחירים יהיו שונים, כך שטוב תעשו אם תיפנו אל מספר בתי ספר כדי להשוות תחילה בין המחירים.