יום שישי, 20 בפברואר 2015

הסבר על טיול מאורגן לארגנטינה

הסבר קצר על ארגנטינה – המדינה השמינית בגודלה בעולם
נתחיל בשאלה פשוטה – כשאנחנו אומרים את המילה "ארגנטינה", מהי המילה או התמונה שקופצת לכם לראש? אצל רבים מאתנו – תהיה קשורה לכדורגל – מסי או מאראדונה. אצל אחרים – תעלה דווקא התמונה של טלנובלות אליהן כולנו התמכרנו. ואצל אחרים – התמונה הראשונה תהיה דווקא של בשר אדום עסיסי. אלה רק חלקים אחדים מהתרבות הארגנטינאית הענפה – המדינה השמינית בשטחה בעולם שבה 43 מיליון תושבים מכילה בתוכה הרים מושלגים מצפון, נהרות רחבי ידיים (כולל הנהר הרחב בעולם) וערים מרתקות והומות אדם.

טיול בארגנטינה – מערים אירופאיות עד נופים טבעיים פראיים
בשביל למצות את ארגנטינה עד תומה, ולחוות את כל סוגי הטיולים והסיורים שניתן לחוות בארץ המיוחדת הזו – דרושות כמה שנים לפחות. וכאן צריך לשאול – מהם מוקדי המשיכה העיקריים בארגנטינה, שהופכים אותה ליעד תיירות פופולארי כל כך? התשובה לשאלה הזו טמונה בין השאר במבנה הגאוגרפי של ארגנטינה – המציע טיולים רגליים ארוכים, מאתגרים ומדהימים ביופיים. בנוסף, חובבי הסיורים העירוניים ימצאו בארגנטינה ערים מדהימות במבנה אירופאי – מהבירה ההומה בואנוס איירס ועד העיירה הציורית בברילוצ'ה.



טיול מאורגן לארגנטינה – לטעום מהכל ולחוות את המדינה לעומק
רובנו לא יכולים להשקיע בטיול בארגנטינה שנים – ולכן המסגרת המומלצת ביותר בכדי לחוות כמה שיותר מארגנטינה בזמן קצר היא טיול מאורגן לארגנטינה. במסגרת טיול מאורגן לארגנטינה מסיירים ומטיילים במגוון היעדים הפופולאריים לתיירות – טיול מאורגן לארגנטינה מקיף גם את מסלולי הטיול המושלגים וגם את הערים הדרום-אמריקאיות השוקקות. טיול מאורגן לארגנטינה בהחלט יכול להיות חלק מטיול ארוך יותר המקיף גם מדינות כמו ברזיל, פרו וצ'ילה – אך גם טיול מאורגן לארגנטינה בלבד הוא חוויה בלתי נשכחת בפני עצמה. בשביל לחוות מקסימום מארגנטינה בזמן מוגבל – לא תמצאו אופציה טובה יותר.