יום שישי, 20 בפברואר 2015

נזקי גוף



לפגיעה פיזית משמעויות והשלכות רבות על חיי היום-יום שלנו
כשאנחנו נפצעים, כל סוג של פציעה, המשמעויות של זה על חיינו הן רבות ומסובכות – כשכל פציעה משפיעה על כל בן אדם בצורה שונה. הפציעה היא קודם כל פגיעה פיזית – פגיעה שהגוף שלנו צריך זמן וטיפול בכדי להשתקם ממנה. הפגיעה הפיזית היא לא הפן היחיד שבו פציעה או מחלה משפיעה על חיינו – מאחר ויש לעתים קרובות גם פגיעה מנטלית או טראומה, בוודאי בפציעות שנגרמות כתוצאה של תאונה או דבר דומה. הפן השלישי שבו פגיעה פיזית משפיעה עלינו היא בפן כלכלי – כשכושר העבודה שלנו נפגע ולעתים קרובות אנחנו לא מסוגלים לעבוד כפי שהיינו מסוגלים. גם אצבע קטועה – אם הנפגע הוא פסנתרן – יכולה להיות מכת מוות ליכולת התעסוקה שלנו בעקבות פציעה.




ייצוג משפטי בתחום נזקי גוף
נזקי גוף הם תחום משפטי נרחב, שכולל את כל מה שבין האדם שחווה את הפציעה או הפגיעה ובין קבלת זכויותיו על פי חוק. האופן היחיד שבו מערכת המשפט יכולה לפצות אדם על פגיעה בו הוא למעשה תמיכה כלכלית – וזה בדיוק מה שעורך דין המתמחה בנזקי גוף מבטיח לכם. בנוסף לכך – במקרים רבים נזקי גוף נגרמים כתוצאה של תאונות עבודה, רשלנות מקצועית או רפואית – ויש צורך לפנות לייעוץ ולייצוג המשפטי הטוב ביותר שיבטיח את זכויותינו במצב זה.

למצוא את העורך דין הנכון – שיטפל בהם ברגישות ויפעל עבורכם בנחישות
עורך דין שעיסוקו הוא נזקי גוף צריך להיות יותר מעורך דין מקצועי בתחום נזקי הגוף והזכויות – הוא צריך לעבוד מתוך רגישות ללקוח ורצון לסייע לו לממש את זכויותיו. נזקי גוף הם תחום עדין – שבו לעתים קרובות הנפגעים נשארים חסרי אונים מול מערכת גדולה מהם בהרבה – ולכן אתם צריכים למצוא את עורך הדין הנכון שיפעל בשבילכם.