יום שישי, 20 בפברואר 2015

חדרי קריוקי



מחפשים רעיון מקורי ליום ההולדת שלכם?
בכל שנה, אנחנו ניצבים בפני אותה הבעיה – הצורך שלנו לבדר את כל הסביבה שלנו לפחות פעם בשנה – ועוד ביום ההולדת שלנו. אגב, הדבר לא בהכרח נכון רק לימי הולדת – כל אירוע פרטי ושמח שעלינו לארגן נהפך לפרויקט שמצריך מאתנו מחשבה ותכנון. את הבית שלנו – כולם מכירים, ואין לנו רצון להרוס אותו כמו בני 17. לצאת למועדונים או לברים המוכרים – זו לא אופציה מרגשת מספיק, מאחר ואנחנו כבר רגילים אליהם. אופציה אחת – שצוברת פופולאריות ושמשלבת אלמנטים מהנים רבים – היא של הזמנת חדרי קריוקי פרטיים לצורך האירוע שלכם.




חדרי קריוקי עם החברים והמשפחה – חגיגה ללא מעצורים
פירוש המילה קריוקי, בתרגום משפת המקור יפנית – הוא "תזמורת ריקה". כולנו מכירים וחווינו קריוקי - מדובר בבסיסו של עניין בשירה מול קהל אנשים כשפלייבק מושמע ברקע והמילים מוצגות על מסך. אם בשלב זה אתם נזכרים בקריוקי העלוב שחוויתם באולם ספורט בבית-הספר או באיזה אירוע בצבא – תחשבו שוב. חדרי קריוקי לאירועים הם מסגרת הרבה יותר מושקעת ומרגשת מזה – כפי שקריוקי אמור להישמע. הזמנת מקום בחדר קריוקי מזכה אתכם בכמה שעות של שימוש בו – יחד עם כל החברים והקרובים שאתם רוצים שישתתפו בחגיגה. בתוך חלל אקוסטי תקבלו מבחר עצום של שירים לבחור מהם – ותרימו ביצועים אחד אחרי השני, בכל סגנון שרק תרצו.

לשיר, לשתות, לאכול – לחגוג ולבלות בחדרי קריוקי
כשאתם מזמינים מקום ומתכננים חגיגה במסגרת חדרי קריוקי – חשוב שתדעו שאין לכם הרבה מה לארגן מעבר להזמנת אנשים. חדרי הקריוקי השונים מציעים תפריט מגוון של אלכוהול ואוכל – כולל חבילות של "הכל כלול" בתשלום קבוע מראש. כך אפשר לחגוג את החגיגה השלמה – עם חברים קרובים, מוזיקה טובה, אוכל טעים ושתייה למצב הרוח המרומם.