יום שישי, 20 בפברואר 2015

ארונות קיר



בעיצוב הבית חשוב להתחשב גם בפתרונות אחסון
אין ספק שעיצוב בית הוא משימה מייגעת. צריך להתחשב בכל פרט ופרט – החל מצבע הקירות ועד לבחירת הכיסאות – והכל משמעותי ומרכיב את המראה הסופי של הבית ואת הרושם שהוא משאיר עלינו ועל האורחים שלנו. עם זאת, אחד הדברים החשובים ביותר בהם צריך להתחשב בעיצוב הבית הוא האחסון – או במילים אחרות, בארונות השונים בבית. לעתים קרובות, ובעיקר בדירות בבנייני קומות – אנחנו משקיעים כל כך בבחירת כל רהיט ורהיט, ושוכחים שאנחנו צריכים ארונות אפקטיביים שיאפשרו לנו לאחסן את הבגדים והציוד הכללי שלנו. הבעיה עם ארונות גדולים היא לעתים קרובות המרחב הגדול שהם תופסים בחדר – וארונות שלא תופסים מרחב גדול לעתים קרובות לא מספיקים לכל מה שצריך להיכנס לתוכם. לכן הפתרון המושלם הוא פשוט – ארונות קיר.



ארונות קיר – ניצול מקסימאלי של המרחב
ארונות קיר הוא שם כללי לכל ארון צמוד קיר – אך לרוב כשמדברים על ארון קיר הכוונה היא לארונות הזזה. היתרון הגדול של ארונות מסוג זה, ומכאן גם מקור הפופולאריות שלהם – הוא בשילוב בין ניצול מיטבי של המרחב שהם תופסים בחדר – צמודים לקיר ולכן גודלם משפיע פחות על הצפיפות במרחב. בנוסף, ארונות קיר מסוג זה הם לא רק פרקטיים ויעילים – אלא גם מעוצבים יותר מארונות אחרים, כשהחזות הצנועה שלהם היא זו שמאפשרת לנו לבחור בחזות פנים מעוצבת ויפה.

להתאים את הארון לצורך שלכם
ארונות קיר יש בשפע ובמגוון רב – מבחינת עיצוב, סוגים וגדלים – וכשאתם רוכשים ארון קיר חשוב להבין ראשית את הצורך המדויק שלכם. בכדי לקבל עזרה – בהחלט ניתן לפנות למומחים שיעשו עבורכם את המדידות והחישובים הנחוצים, ולאחר מכן יתאימו לכם מבחר ארונות קיר שיתאימו לצרכים שלכם וישלימו את עיצוב הבית שלכם.