יום חמישי, 26 בפברואר 2015

טונר למדפסת



על ההיסטוריה ותהליך הייצור של טונר למדפסת
כולנו יודעים מהו טונר למדפסת, ומה השימוש היום-יומי שלנו בו, אך רובנו המוחלט לא בדיוק מכירים את תהליך הייצור ואת המקור של המוצר הזה שהוא בסיסי כל כך בשגרת היום-יום שלנו בבית ובמשרד. אז נסביר בקצרה – הטונר הוא אבקה שתפקידה כידוע הוא יצירת הטקסט או הצורה שאנו מעוניינים להדפיס או לצלם. עבודת הטונר מבוססת על חום – החום הרב במדפסת צורב את הטונר בתבנית שנקבעת על ידי המחשב. בתחילה, טונרים היו עשויים משילוב בין סוכר, תחמוצת ברזל ופחמן. לפחמן תכונות של חוסר יציבות ואסתטיקה ולכן הוא הוחלף בפולימר מלאכותי עם הזמן. בעבר הגיעו הטונרים בבקבוקים אותם היינו צריכים לשפוך לתוך פיר ייעודי במדפסת או מכונת הצילום. כיום, כידוע, הם מגיעים במכל ייעודי הנכנס לחלל במדפסת המיועד עבורם.

טונר למדפסת – הוצאה חודשית שיכולה להכביד
משרד ממוצע מוציא הרבה כסף על טונר למדפסת מדי חודש. אין איך דרך לברוח מכך, שכן צרכי ההדפסה והצילום שלנו הם רבים, ובשביל זה צריך כמות גדולה של טונר – שמחיר יחידה שלו עולה בממוצע כמה עשרות שקלים. אם אתם מרגישים את ההוצאה החודשית על טונרים ומעוניינים לחסוך בה אל תתייאשו, כי גם כאן יש עשה ואל תעשה.

לחסוך בעלויות טונר למדפסת – בלי לעשות שגיאות חשובות
רכישה מרוכזת של טונר למדפסת, בכמויות גדולות ובזמנים קבועים תשיג עבורכם שתי מטרות עיקריות. האחת היא אספקה מלאה של טונר בלי שזה יחסר לכם בשעת צורך, והשנייה היא הוזלה בעלויות הקנייה - כשקונים במרוכז כמות גדולה אפשר בהחלט למצוא מחירים זולים יותר. הדברים מהם חשוב להימנע הם טונרים לא מקוריים. לכל מדפסת יש סוג טונר שמתאים לה וחיקויים זולים יכולים לחסוך לנו מעט כסף ולעלות לנו הרבה יותר בטווח הארוך.