יום שני, 6 ביוני 2016

ספה נפתחת


ספה נפתחת הינה פריט מודולרי, אשר חובה לשלבו בכל בית

אחת מהמגבלות הוותיקים והמשמעותיים ביותר בעיצוב בית, נובע מכך שלא ניתן לעשות שימוש כפול ברהיטים ובחלל הבית. עלינו בסופו של דבר לבחור איזה רהיטים חשובים לנו יותר מבחינה פרקטית ומבחינה עיצובית, ולהימנע משילוב פריטים אשר יתפסו את מקומם. בשונה מכך, ספה נפתחת הינה פריט אשר אינו סובל מהמגבלה הזו. ספה נפתחת הינה פריט מודולרי. ניתן לעשות בה שימוש כספה מעוצבת מן המניין לצורך צפייה בטלוויזיה או ישיבה עם חברים, וניתן במהירות רבה לפתוח אותה ולעשות בה שימוש כמיטה לכל דבר. כך, ניתן לשמור על עיצוב חללי הבית כפי רצוננו, לא לוותר על הנוחות של ספה, ועדיין לא לוותר על עוד חדר שינה ואמצעי להלנת אורחים.

מהם הדגשים במיקום ספה נפחת בחלל הבית

ישנן מספר שאלות אשר עולות במוחנו בבואנו למקם ספה נפתחת בחלל הבית. רוב השאלות נוגעות לחדר אשר בו אנו חפצים למקמה, ולסידור שלה בתוך המרחב. בבואנו לחשוב היכן למקם ספה נפתחת, עלינו לחשוב על מספר דגשים עיקריים:
·         נוחות האורח: לרוב האנשים אשר יעשו שימוש בספה נפתחת כמיטה יהיו אורחים בביתנו. לכן, כדאי לחשוב כיצד נוכל להפוך את שהותם לנעימה ככל האפשר, בין אם על ידי מיקום הספה בפינה מוצנעת של חדר, או מבחינת מיקומה הרחק ממוקדי הפעילות בבית.
·         עיצוב: במידה ובחרנו ספה נפתחת מעוצבת, נוכל למקם אותה במרכז הסלון ולעשות בה שימוש כספה לכל דבר.


יש לרכוש ספה נפתחת איכותית בלבד

חשוב לזכור כי המנגנון אשר משמש ספה נפתחת הינו עדין, ויש ליצור אותו תוך דיוק ותשומת לב לפרטים. במידה ונרכוש ספה נפתחת מספק מפוקפק, היא ככל הנראה לא תתפקד כראוי לאורך זמן.