יום שישי, 3 ביוני 2016

012 שירות לקוחות



לחברת 012 שירות לקוחות המציע מגוון רחב של יתרונות. קודם כל, הוא מיועד ללקוחות קיימים ועבור מצטרפים חדשים. המשמעות היא שניתן לרכז את כל השאלות הנפוצות תחת קורת גג אחת ולקבל מענה מהיר ויעיל. שנית, המוקד מופעל על ידי אנשי מקצוע ונציגי שירות שעוברים הסמכות והדרכות. כל הדרכה מן הסוג הזה מאפשרת לנציגי המוקד לספק תשובות אמינות. ההדרכה גם מיועדת לשיפור השירות עבור הלקוחות והיא מבטיחה טיפול מהיר בבעיות שונות.

מלבד האמור לעיל, היתרונות של מוקד שירות הלקוחות של 012 באים לידי ביטוי גם במעבר בין מסלולים ותכניות. בעזרת יצירת קשר עם נציגי המוקד ניתן לחסוך זמן וכסף. כדאי ליצור קשר טלפוני עם המוקד במקרה של גביית יתר ולהתעניין באותה הזדמנות במבצעים חדשים. אפשרות אחרת היא לפתוח פנייה מקוונת או לשלוח פקס. בסופו של דבר, חברה גדולה כמו 012 מחויבת לצרכי הלקוחות ולכן היא משפרת את השירות שלה. הלקוחות הם אלו שמרוויחים מכך וכדאי להם לנצל את השירות הניתן גם באתר האינטרנט.

מה ההבדל בין מוקד 012 שירות לקוחות לבין שירות עצמי באתר?
לחברת 012 שירות לקוחות שההבדל העיקרי בינו לבין שירות עצמי באתר הוא באופן בו הנציגים השונים מטפלים בבעיה. בעוד באתר האינטרנט הלקוח הוא זה שנדרש למצוא את הפתרון הרלוונטי, במוקד שבו עובדים נציגי שירות ניתן להעביר את האחריות ישירות אליהם. במילים אחרות, השירות העצמי באתר נותן מענה רק לחלק מהבעיות בעוד במוקד הטלפוני ניתן לקבל תשובות כמעט לכל השאלות הקיימות.
לסיכום, כדאי להכיר את היתרונות של מוקד 012 שירות לקוחות לפני שפונים אליו. הוא חשוב עבור הלקוחות וניתן לחסוך בעזרתו זמן וכסף.