יום שבת, 25 ביוני 2016

חדרי שינה מעוצבים



עיצוב חדר השינה
עיצוב חדר השינה הוא חשוב מאוד, לעיתים אף יותר מהעיצוב של חללים אחרים בבית, כגון הסלון, המבואה או פינת האוכל. אמנם רק אתם נמצאים בחדר השינה, ואורחים כמעט ואינם נכנסים אליו, אך אתם נמצאים בו בשעות הקריטיות ביותר. חדר השינה הוא חדר אינטימי, בו נהוג להירגע אחרי יום ארוך או לבלות בבקרים. על כן, העיצוב של חדר השינה צריך לתמוך בפונקציות הללו. מחקרים שונים מראים כי עיצוב חדר השינה משפיע גם על איכות השינה עצמה. בעיצוב חדר השינה כדאי לשים דגש על הרמוניה ורוגע, כך שתרגישו נינוחים כמה שאפשר בתוכו. חדרי שינה מעוצבים יהיו לרוב משולבים עם רהיטים, צבעי קיר ופרטי נוי מתאימים.




דגשים לקבלת חדר שינה מעוצב
חדרי שינה מעוצבים מורכבים מכמה אלמנטים שונים המשתלבים יחד בכלל. בראש ובראשונה חדרי שינה מעוצבים סובבים סביב רהיטי חדר השינה. רהיטים לחדרי שינה מעוצבים ניתן למצוא כמעט בכל רשת או חנות רהיטים. לא צריך לקנות את כל הרהיטים בחנות אחת, ניתן לרכוש בנפרד את המיטה, הארון ושידות הלילה. חשוב להקפיד כי הרהיטים אכן ישתלבו ביחד. הנושא הבא הוא הקירות. כדאי להשתמש בצבעים רגועים ולא בוהקים מידי עבור הקירות. מומלץ אף להשתמש בטפט מעוצב, עבור אחד הקירות, ואת השאר לצבוע בצבעים מתאימים. כדאי לקשט את קירות חדר השינה בתמונה גדולה או מספר תמונות קטנות. מומלץ לשים תמונות אשר יעשו לכם מצב רוח טוב, בהן אתם מופיעים בחוויות משמחות או לחלופין אנשים שאתם אוהבים.
לא טובים בעיצוב? היעזרו במומחים

לא כולנו טובים בעיצוב. חלקנו אף חסרי חוש עיצובי לחלוטין. אם אתם כאלה – אל תוותרו על חדרי שינה מעוצבים. פשוט היעזרו במומחים. ישנם מעצבים רבים אשר יוכלו לעזור לכם להפוך את חדר השינה הפשוט לחדר מעוצב בהתאם לטעם ולאופי האישי שלכם.