יום ראשון, 29 ביולי 2012

מערכות מסחר


מערכות מסחר – טרייד וואן
אם גם אתם נמנים על אלו אשר אוהבים את העולם המרתק של שוק ההון ומעוניינים להרחיב את פעילותכם בעולם זה, הרי שאתם זקוקים למערכת מסחר ראויה. מערכות מסחר מסוג טרייד וואן הן היחידות בבורסה בארץ היכולה לספק למשקיע מידע שוק רחב בצד כלי מסחר מקצועיים ומהירים. ממשק המערכת מאד ידידותי ומזכיר את אופיס או חלונות ומאפשר היסתגלות עבודה מהירה לכל מי שמכיר את סביבות העבודה הללו. המערכת מותאמת אישית למשקיעים ולסוחרים. מערכות מסחר מסוג זה מעלות שלל חלונות ומידע לצורך החלטה במה להשקיע, ניתוחים טכניים, סטטיסטיקות,גרפים בזמן אמיתי, חדשות משווקי ההון בעולם ועדו כלים רבים המחברים את המשקיע לכל המידע ה חוץ לצורך המסחר בבורסה.
המערכת מספקת לכל משקיע מערכות מסחר מקצועיות בצד חשבון השקעות אישי בבנק המתאים בתנאים מאד אטרקטיביים.
אורדנט 2  - מערכות מסחר בבורסה האינטרנטית
מערכות מסחר אורדנט החדשות הן יותר מהירות, יותר נגישות, יותר מפורטות ומעוצבות בנוחות גדולה יותר. מערכות מסחר מסוג אורדנט 2 מחליפות את המערכת הותיקה יותר אורדנט הקלאסית, ומשדגרת אותה במראה שלה וגם בהכנסת מכלול חדש של כלי עזר לסוחרים כמו גרפים וכלים לניתוח טכני, סימולטור אופציות להדמיית מצבי הפוזיציה בכל שער, יותר פקודות מסחר כולל פקודות לקיחת רווחים או עצירת הפסד, כלים לנגישות מהירה למידע, פילוח לסקטורים שונים וכיוצא באלה.


מערכות מסחר לבורסה של תל אביב
שתי המערכות הללו מתוכננות ומעוצבות למסחר בבורסה של תל אביב וניתן לסחור באמצעותן גם במניות, אופציות, תעודות סל, קרנות ואגרות חוב שונות. ה\מערכות מסחר אלה מספקות לסוחר ולמשקיע את מכולו הצרכים שלו כדי להגיע להחלטות נכונות בכל הנוגע למסחר בשוק ניירות הערך.
מערכות מסחר – נגישות לכל אחד
אם עד זמן לא רב היו רק הבנקים יכולים ליהנות ממערכות מסחר ישירות הרי שכיום כל אחד יכול להתחבר לבורסה באמצעות מערכות מסחר העובדות על תשתית האינטרנט ובכך להקל על חייהם המקצועיים לאין שיעור. הבחירה בין מערכות מסחר שונות מאפשרות להשתמש במערכת שיותר עדיפה עליכם.