יום שישי, 20 ביולי 2012

טיול לסין



טיול לסין מאפשר היכרות עם צדדים חדשים בתרבות העולם. עבור ישראלים, המגיעים מהמערב ומכירים היטב את אורחות חייהם של תושבי אירופה וארצות הברית, טיול בסין מלווה בספיגת מראות, ריחות וטעמים חדשים לחלוטין. לדעת רבים, טיול לסין מאפשר הצצה אל עולם נסתר ומלא בניגודים. מלבד נופי ההרים עוצרי הנשימה, המבנים הקלאסיים הסיניים ומסע אתני החוצה תרבויות ומפגשים סין היא גם מקום בו ניתן להתרשם מאלפי שנה של רעיונות פילוסופיים וגשמיים. רכישת מידע כללי לפני טיול לסין יכולה לעזור בהתמצאות ותכנון נכון יותר של לוח הזמנים.

טיסות וחודשי הגעה מתאימים
מבחינת טיסות, טיול לסין עבור ישראלים אפשרי בעיקר באמצעות חברות אל על, טורקיש אירליינס וקוריאן. בעוד כל טיסות אל על הן לבייג'ינג ולהונג קונג, דרך החברות האחרות ניתן לטוס גם לשנגחאי. באופן כללי מומלץ להגיע בעונות האביב והסתיו ולכן חודשים אפריל עד יוני וספטמבר עד נובמבר הם אידיאליים עבור טיול בסין, הן מבחינת מזג האוויר והן מבחינת האירועים.

טיול לסין

סוג הטיול בשבילכם
טיול לסין יכול לבוא לידי ביטוי במגוון דרכים. מיטיבי לכת אשר אוהבים הרפתקאות יכולים לנצל מסלולי הליכה הקיימים במחוזות סצו'אן, יונאן וטיבט. לעומת זאת, ניתן גם להרכיב טיול מודולארי יותר ולהתבסס על מקטעים באזורים שונים.

בין תרבות לטבע
טיול לסין הוא הזדמנות נהדרת לשלב בין התרבות לטבע. מלבד מקדש השמים, מקדש הלמה, ארמון הקיץ בבייג'ינג, הגנים בסוג'ו וכפרי החקלאיים בחבל סצו'אן, סין מציעה גם את שמורות הטבע המפוארות ביותר בעולם. רכסי הר דרקון והשלג בפסגה או שמורות ההר הצהוב הן חוויה בלתי נשכחת למטיילים בכל הגילאים. לסיכום, לפני טיול לסין הגדירו את המטרות שלכם ותוכלו להשיגן ביתר קלות.

אם החלטתם שהיעד הבא שלכם לטיול בחו"ל הוא סין, הרי שזה בדיוק הזמן הנכון עבורכם ליצור קשר עם מספר חברות נסיעות מקצועיות בעלות ניסיון בארגון טיולים לחו"ל. קבלו מהן הצעות לטיול, כולל עלויות וכיוצא באלה, השוו בין מפרטי ההצעות השונות, ובחרו לכם טיול לסין הרחוקה, שיביא אתכם למחוזות יידודיים וקסומים כל כך.