יום שלישי, 10 ביולי 2012

הפירינאים הספרדיים


הפירינאים הספרדיים – למשפחות אוהבות אתגרים
אם אתם מחפשים יעד אטרקטיבי ושונה ממה שהכרתם עד כה במסעותיכם השונים בעולם, כנראה שתגלו כי הפירנאים הספרדיים הם בדיוק הכתובת הנכונה עבורכם. הפירינאים הספרדיים הוא רכס הרים הנפרש בין ספרד וצרפת ומשמש גבול טבעי בין חצי האי האיברי ויתר אירופה. רכס הרים זה מכיל בקרבו אתרים רבים ומסלולי טיול שונים ומגוונים. איזור זה המכונה קטאלוניה הוא איזור ייחודי בכל ספרד בו גם השפה שונה, גם התרבות וגם המנהגים והאוכל המשובח. טיול באיזור זה עם כל המשפחה יכול להיות חוויה מסעירה במידה ואתם אוהבים אתגרים ודברים לא שגרתיים.

הפירינאים הספרדיים – הכל למשפחה
בטיול אל הפירינאים הספרדיים תמצאו כל מה שמשפחה זקוקה לו בטיול בחו"ל: אתרי טבע מקסימים, אטרקציות רבות לילדים ולמבוגרים כאחד, והכל טבול בנוף המיוחד של רכס הפירינאים הספרדיים הקסום. כמו כן תמצאו מסלולי הליכה המותאמים למשפחות עם ילדים, אומגות בפרק של חבלים, רפטינג מאתגר, טיולי ג'יפים ואת המגלשה הארוכה בעולם. כמו כן תיהנו משווקים צבעוניים וציוריים ואירוח במלונות כפריים מקומיים. 

הפירינאים הספרדיים

הפירינאים הספרדיים – החופשה המושלמת עבור כל המשפחה
כן, הפירינאים הספרדיים הם אכן האתר המושלם לחופשה עם כל המשפחה. בליבה של אירופה הקלאסית נמצא האיזור המקסים הזה שמציע לכם את כל מה שחלמתם עליו כשחשבתם על חופשה משפחתית פעילה. חופשה כזו היא ייחודית לאירופה כולה, ואם אתם מתלבטים בין חופשת טבע או חופשה אתגרית למשפחה - זה המקום וזו החופשה שלכם.

הפירינאים הספרדיים – בטיול מאורגן לכל המשפחה
טיול מאורגן למשפחות בהרי הפירינאים הספרדיים מתחיל בברצלונה וכל משפחה מקבלת רכב פרטי לזמן הטיול. יוצאים לעבר ההרים ומטיילים קצת לאורך הים התיכון לפני תחילת הטיפוס. הטיול כולל יום טיול בג'יפים במשולש הפירינאים, יום טיול רגלי ליד האגמים האלפיניים ובפרק החבלים, רפטינג, ביקור בנוגרה פייארסה ובמפלי שמורת ואל פאררה וכן ביקור בפרק נטורלאנדיה עם מגלשת הטובוטרוניק המהירה שבו וחזרה לברצלונה.
חבל ארץ ייחודי ומרתק זה, מזמן לכם חווית נסיעה שאין דומה לה, עם זכרונות מקסימים שיישארו לתמיד.