יום חמישי, 12 ביולי 2012

מדריך עסקים


מדריך עסקים – לצמיחה עסקית מהירה
מדריך עסקים הוא מדריך לצמיחה עסקית. יש לכם עסק וכבר עשיתם את השלבים הראשונים המתבקשים כדי לפתוח אותו ולהתחיל לנהל אותו. השקעתם בעסק זמן רב והרבה מחשבה ועכשיו אתם רוצים להעלות אותו על דרך המלך. מדריך עסקים הוא מדריך שיוכל לעזור לכם בכל התחומים הקשורים לתפעול, ניהול וצמיחת עסקים. אין מה להתבייש – אף אחד לא נולד עם ידע בניהול והצמחת עסקים, אלא שיש ללמוד זאת. מדריך עסקים יעזור לכם ללמוד וישגר אתכם לעולם המצליחנים.

מדריך עסקים – אתם אלה שעושים את השינוי
כולם יודעים שלא מה שהמורה אומר, אלא מה שהתלמיד עושה הוא שיקבע בכל תחום וכך גם בעסקים. אתם לומדים המון על ניהול עסקים והדרך להצמיח אותם ונראה לכם כי הנה ואתם כבר עולים על הדרך המהירה להצלחה, אבל זה לא מספיק. הדרך להצלחה תלוייה בעיקר בכם וקצת במזל. אם אתם תלמדו ליישם את הדברים שתלמדו באמצעות מדריך עסקים תוכלו להיות בטוחים שהאחריות היא עליכם. תחושה זו מוזרה – מצד אחד אתם מרגישים עצמאיים וחופשיים לכוון את העסק שלכם כראוי, ומצד שני הדבר יוצר משקל כבד על כתפיכם. אכן, זו ההרגשה של חירות ואחריות בו זמנית.
להוביל שינויים
אחת הדרכים להתקדם לעבר ההצלחה בעסק שלכם הוא להוביל שינויים כל הזמן. עסק שמשתנה הוא עסק דינאמי ועסק דינאמי פורץ קדימה. השינוי מתחיל מלמעלה ולא מלמטה. אל תדרשו שינויים בעסק אם אתם נשארים צמודים לישן ולמוכר. התחילו להנהיג את השינוי מעצמכם ואל תדרשו מן האחרים את מה שאתם לא רוצים לעשות.
שינוי מוביל לעוד שינוי
שינוי המגמה מוביל לשינויים נוספים וכן הלאה. ברגע שאתם מתחילים להוביל חשיבה של שינוי השינוי הבא כבר יבוא מעצמו בהרבה פחות מאמץ .
מדריך עסקים טוב ידע לכוון אתכם לקראת יצירת שינויים ויראה לכם את הדרך הנוחה יותר להיזהר מהמהמורות ומהבורות שמחכים לכם בדרך. שינוי ותנועה היא הדרך היחידה לשרוד בעולם התחרותי המקיף אותנו. תנו לשינוי לשנות את העסק שלכם לתמיד.