יום שלישי, 3 ביולי 2012

מחשבוני נומרולוגיה


מחשבוני נומרולוגיה למתחילים

מהי נומרולוגיה

הנומרולוגיה היא תורת המספרים, בהתאם למספרים אשר מקיפים את האדם ניתן לבנות מפה נומרולוגיה. המפה מפרטת תכונות אופי בולטות, התאמה זוגית בין בני זוג ועצות לבחירת קריירה, תחום לימודים וקבלת החלטות משמעותיות. את המפה בונה הנומרולוג בעזרת מחשבוני נומרולוגיה מיוחדים. המחשבונים פולטים בסוף התהליך את הספרות האישיות של האדם, מבצע ניתוח נתונים ובונה מפה מתאימה. תורת הנומרולוגיה מסבירה לאדם את המשמעות של המספרים בחייו. מספר הגורל של האדם ומספר המזל שלו מעניקים לו אנרגיה, שימוש נכון בנומרולוגיה מאפשר יצירת חיבור מיוחד עם האנרגיה של היקום.

מחשבוני נומרולוגיה – מה מספר המזל שלי?

אנשי המקצוע בתחום מבססים את עבודתם על מספרים ואותיות בהתאם לשמו הפרטי של האדם, שם המשפחה, תאריך הלידה, שעת הלידה ונתונים נוספים. את מספר המזל נהוג לחשב בהתאם לחיבור הספרות אשר מרכיבות את תאריך הלידה ושנת הלידה של האדם. חיבור כל הספרות מעניק לאדם מספר חד ספרתי, זהו מספר המזל של האדם. מחשבוני נומרולוגיה מקלים על תהליך החישוב ומגלים לאדם מהו מספר המזל שלו בלחיצת כפתור אחת פשוטה. 

עקרונות בסיסיים של תורת המספרים

תורת הנומרולוגיה טוענת כי קיים קשר מיוחד בין האותיות אשר מרכיבות את השם הפרטי לבין תאריך הלידה ותכונות האופי אשר מאפיינות את האדם. את הקשר ניתן להציג במפה מיוחדת של נומרולוגיה, המפה מציגה את הקשר בין המספרים לתכונות האופי ונתיב החיים של האדם. הקשר בין המספרים לבין גורלו של האדם ותכונות האופי שלו נקבע כבר בשעת הלידה. הורים בעלי מודעות לתורת הנומרולוגיה נוהגים לבחור שמות לילדיהם בעזרת מחשבוני נומרולוגיה. אנשי המקצוע ממליצים על בחירת שמות בני 3 אותיות לפחות ושמות אשר משתלבים בצורה הרמונית עם שם המשפחה ותכונותיו של האדם. 

היכן אפשר למצוא מחשבוני נומרולוגיה?

ניתוח נומרולוגי מקצועי דורש פנייה לאנשי מקצוע מובילים בתחום. מחשבוני נומרולוגיה פשוטים ניתן למצוא באתרי אינטרנט בתחום המיסטיקה. חובבנים אשר עוסקים בתורת המספרים אינם מסוגלים להעניק לאדם ניתוח מקצועי ויסודי. ייעוץ מקצועי בתחום דורש פנייה אל אנשי מקצוע מובילים ומנוסים בתחום הנומרולוגיה. כל הליך של בחירת שם או החלפת שם דורש מחשבה רבה אודות המשמעות הנומרולוגיה של השם והשילוב עם תאריך הלידה ונתיב החיים.