יום חמישי, 21 במאי 2015

gmat מילולי



כל מה שצריך לדעת על gmat מילולי
הפרק המילולי במבחן GMAT כולל 41 שאלות אותן נדרש הנבחן לפתור בתוך 75 דקות. זהו החלק האחרון במבחן והציונים בו נעים בטווח של 0 עד 60. הפרק המילולי מיועד בעיקר לסטודנטים המעוניינים להתקבל ללימודי תואר שני במנהל עסקים בחו"ל, היות ורוב המוסדות האקדמיים בארץ לא דורשים בו ציון או לחילופין מסתפקים בציון נמוך יחסית. השאלות בפרק המילולי אינן ניתנות באופן קבוע ולא ניתן לדלג על שאלה מסוימת ולחזור אחורה.

המבנה הייחודי של gmat מילולי מחייב קורס הכנה מקיף ויסודי. הקורס מהווה את ההזדמנות הטובה ביותר לשפר את הידע הקיים, לרכוש כלים חדשים ולהגדיל את אחוזי ההצלחה. תשובות נכונות בפרק המילולי מעלות את הרמה ועלולות לגרום לקושי מנטאלי. הקורס מכין את הנבחנים למצבים מן הסוג הזה ומונע עוגמת נפש. 



סוגי שאלות של gmat מילולי
יש כמה סוגי שאלות עליהן נדרש הנבחן לענות במהלך פרקי gmat מילולי. הסוג הראשון הוא שאלות תיקון משפטים ובהן נתון משפט שחלקו או כולו מסומנים בקו. החלק המסומן מציין טעות דקדוקית או סגנונית, כאשר תפקידו של הנבחן הוא לבחור את התשובה שתיצור את המשפט הטוב ביותר. החלק השני כולל שאלות היגיון ובו הדגש הוא על מציאת פגמים או זיהוי הנחות סמויות עליהן נשען טיעון לוגי מסוים. החלק השלישי הוא שאלות הבנת הנקרא המבוססות על קטעי קריאה מתחום מדעי החברה או בתחומים מדעיים.

קורס gmat מילולי מקיף את כל הנושאים העולים במהלך המבחן והוא מהווה תנאי להצלחה. את הקורס כדאי לעבור במוסדות הכנה מקצועיים ולאחר בירור של תנאי הקבלה במסלול לימודים מסוים. קורס gmat מילולי הוא חלק חשוב במבחן ובציון הסופי.