יום שני, 4 במאי 2015

מענה טלפוני




השילוב הקדוש של כל עסק – איכות, שיווק ושירות לקוחות
עסקים רבים נסגרים בכל שנה במדינת ישראל. למען האמת, מרבית העסקים במדינת ישראל לא מצליחים לשרוד יותר משלוש שנים. זוהי סטטיסטיקה מדאיגה, ובכל זאת כל בעל עסק צריך לשאול במה צריך להשקיע בשביל לא להגיע למצב שכזה. השילוש הקדוש שבו צריך להשקיע הוא די קבוע – מוצר איכותי, שיווק יעיל שפונה לאוכלוסיית יעד רחבה ככל הניתן, ושירות לקוחות איכותי שישמור על לקוחות קיימים וימשוך לקוחות חדשים. שירות הלקוחות האיכותי הוא במקרים רבים בדיוק מה שמפריד בין עסק מצליח לבין עסק שלא מצליח להמריא ונסגר.


שירות לקוחות איכותי נגזר במידה רבה ממענה טלפוני איכותי
מה הופך שירות לקוחות איכותי לכזה? במקרים רבים מדובר במענה הטלפוני של העסק. מענה טלפוני הוא הדרך של מרבית הלקוחות להבין מהו שירות הלקוחות של העסק שלכם, וכך למעשה הוא מהווה במקרים רבים את הפנים והחזות החיצונית של העסק שלכם כלפי לקוחותיכם. מענה טלפוני יעיל מורכב גם הוא מכמה מפתחות עיקריים – זמינות גבוהה בכל שעה (בגבולות הסביר), אדיבות ותודעת שירות גבוהה בכל שיחה, ומקצועיות גבוהה שנותנת מענה לבעיות השונות שמציגים הלקוחות. בהחלט, אתגר לא קטן.



שירות מענה טלפוני מקצועי ואיכותי – השקעה בשירות הלקוחות של העסק שלכם
בשביל לענות על האתגר הזה קיימת אופציה של שירות מענה טלפוני מקצועי ואיכותי מחברה חיצונית. השיחות של הלקוחות לעסק שלכם מועברות למוקד החברה החיצונית – ושם מקבלים הלקוחות שלכם מענה טלפוני איכותי, אדיב, מקצועי ובתודעת שירות גבוהה מאוד. כך למעשה אתם מבטיחים את המענה הטלפוני היעיל והאיכותי של החברה שלכם בכל שעה ביום, בהתאם לצורך שלכם ולהסכם שלכם עם חברת המענה הטלפוני.