יום חמישי, 21 במאי 2015

היכן נערכות הכרויות לגברים?



הכרויות לגברים נערכות מדי יום במגוון רחב של מקומות. קודם כל, הרבה הכרויות הן תוצאה של לימודים או עבודה משותפים. חברים לספסל הלימודים מוצאים את עצמם מפתחים קשרים רומנטיים ולעיתים נקלעים אפילו לפרשיות אהבים. תופעה דומה קיימת במקומות עבודה רבים, ללא קשר לתחומי העיסוק, לתפקיד, למשרה או לדרג. שנית, הכרויות לגברים יכולות להיות תוצאה של שיתוף פעולה עם מעגל החברים ובני המשפחה. יש הרבה הכרויות שמתחילות במעגל ידידות קרוב וממשיכות למסלול פרטי ועצמאי.

את ההכרות הראשונית בין גברים כדאי לערוך במקום נעים ונינוח. אפשר לקבוע הכרות בבתי קפה, מסעדות או בגן ציבורי. הדבר החשוב הוא לגרום תחושת ביטחון ולמנוע ביישנות או עוגמת נפש. רצוי ששני הצדדים יסכימו יחד על מקום המפגש, או לחילופין ינסו למצוא את השילוב בין ההעדפות השונות. מומלץ להשקיע בבחירת מקום ההכרות וכך להפיק את המקסימום מהזמן המשותף.



האם יש הבדלים בין הכרויות לגברים ולנשים?
בניגוד למה שנהוג לחשוב, מבחינת מקומות מפגש אין הרבה הבדלים בין הכרויות לגברים ולנשים. האדם הוא יצור בעל חוויות פחות או יותר דומות. אין קשר בין העדפות מיניות או רומנטיות לבין האופן בו אנו מפתחים אהבה. גברים ונשים יכולים למצוא את עצמם במערכות יחסים ארוכות באופן בלתי צפוי. יש גם גברים ונשים שמרגישים תסכול בגלל חוסר יכולת להכיר אנשים חדשים. עבורם מומלץ לשמור על ראש פתוח ולהבין את המשמעות האמיתית של הכרות כנה.

לסיכום, הכרויות לגברים נערכות בהרבה מקומות ולפי שורה ארוכה של צרכים, שיקולים והעדפות. קשה לשים את האצבע בצורה חד משמעית על מאפיינים של הכרויות כאלה. הדבר החשוב הוא לנסות להכיר אדם עם תחומי עניין דומים.