יום שישי, 8 במאי 2015

מתקשרים רוחניים


מה תפקידם?
מתקשרים רוחניים מסוגלים לייצר תקשורת בין בני אדם לבין ישויות אחרות. תקשורת מן הסוג הזה כפופה לשורה ארוכה של תנאים מוקדמים. זו תקשורת שלא ניתן לייצר ללא ניסיון, מיומנות ויכולת אינטואטיבית ברמה גבוהה. התקשורת היא בין בני אדם חיים למתים, או לצורך יצירת קשר עם חוצנים וישויות נוספות. סוג התקשורת נקבע על פי הנסיבות וצרכי הסיטואציה. מתקשרים רוחניים עוסקים בזיהוי צרכי הלקוח והם ממליצים עבורו על התקשורת הרלוונטית.
הוכחות ליכולת של מתקשרים מופיעות במקורות קדומים ואפילו ביהדות. אנשי מקצוע העוסקים בתחום עוברים תהליך ארוך של הכשרה. בשלב הראשון הם לומדים את היסודות התיאורטיים, נפגשים עם מומחים ומתרגלים פרקטיקות בסיסיות. בשלב השני הם מתנסים בעצמם ביצירת תקשורת גם ישויות שונות. יחד עם זאת, חשוב לציין כי צבירת הידע והניסיון לבדם אינם מספיקים. אנשי המקצוע חייבים להגיע עם כישרון מולד על מנת להשיג את התוצאות הרצויות.


כיצד בוחרים ?
מבחינת הלקוח, השאלה היא כיצד בוחרים מתקשרים רוחניים שיכולים לשרת את האינטרסים שלו על הצד הטוב ביותר. חשוב לקבל המלצות על אנשי מקצוע מתחום המיסטיקה ולא להתבייש לשאול על ניסיון מעשי. שירותי ייעוץ ניתנים על בסיס פגישות אישיות וגם במסגרת אתרי אינטרנט העוסקים בתחום. הלקוח צריך לבדוק מה כולל השירות, להגדיר את המטרות של התקשורת ולוודא שמדובר על חוויה רצויה ואף מומלצת עבורו.
מידע שמגיע בעקבות תקשור יכול להופיע בדרכים רבות. יש אנשי מקצוע שמשיגים את המידע באמצעות קול הלוחש מסרים, תמונות או סרטים המוקרנים בתוך הראש וגם תחושות או אינטואציות בתוך הגוף. הלקוח יכול לבדוק מראש באיזה סוג של תקשורת מדובר ורק לאחר מכן לקבל תשובה בנושאים של מערכות יחסים, פרנסה ובריאות.