יום שבת, 2 במאי 2015

טיול לפיליפינים



טיול לפיליפינים יחד עם המשפחה

הורים לילדים מתלבטים לעיתים קרובות לגבי בחירת מסלול טיול ואטרקציה תיירותית. הקושי העיקרי הוא למצוא טיול עם תחומי עניין משותפים למבוגרים וצעירים. בניגוד למה שנהוג לחשוב, לא כל מה שמעניין את ההורים בהכרח יעלה בקנה אחד עם תחומי העניין של ילדיהם. השאיפה צריכה להיות שילוב בין זמן איכות משותף לבין חוויה בלתי נשכחת. את המטרה הזו ניתן היום להשיג באמצעות טיול לפיליפינים.
טיול לפיליפינים עם בני המשפחה מגלם בתוכו שורה ארוכה של יתרונות. ראשית, מדובר על מדינה מדהימה עם אתרי טבע ייחודיים. הטיול לא משאיר אף מבקר אדיש והוא מתאים לילדים בטווח רחב של הגילאים. שנית, אפשר להתאים את הטיול באופן אישי לצרכי המשפחה. הטיול משלב בין מסלולי הליכה, צלילות, חופשות מפנקות ואתרי ספא ומרגוע. התאמה אישית של טיול לפיליפינים חוסכת בהוצאות והיא מתאימה להורים שרוצים להפתיע את בני המשפחה.




איך בוחרים מסלול טיול?

משפחה המתכננת טיול משותף צריכה להשקיע בתכנון המסלול. כדאי להתחיל עם האטרקציות המוכרות והמפורסמות כדי להיכנס לאווירה, להמשיך עם אתרים ספציפיים שמתאימים לתחומי העניין ולקנח עם פעילויות נחמדות. במקום כמו רפובליקת הפיליפינים ניתן להקצות לפחות כמה ימים לטיול בין לגונות ולסיורים ימיים. יש מגוון רחב של אתרים המתאימים לצלילה, שחייה שנורקלינג ועוד.
טיפ נוסף עבור בחירת מסלול טיול למשפחה הוא לשים לב להבדלים בין עונות השנה. המסלול חייב לעלות בקנה אחד עם הגיל הממוצע של הילדים ולהתאים מבחינת מזג אוויר. זו הדרך הנכונה לתאם טיול לפיליפינים ולצבור הרפתקאות משותפות. מעבר לכך, העלות של טיול לפיליפינים יכולה להפתיע הורים לילדים. המחיר נמוך בהשוואה למקומות רחוקים אחרים וההוצאה משתלמת בטווח הקצר והארוך.