יום שני, 11 במאי 2015

ידיעות אחרונות מנויים



מנויים של עיתון ידיעות אחרונות צריכים להכיר את סל השירותים העומד לרשותם. השירות העיקרי קשור לעדכון פרטים סביב המנוי. כל מנוי יכול לפנות אל המוקד ולבצע שינוי של כתובת המגורים, שינוי של מספר טלפון או שינוי כתובת דואר אלקטרוני. שינוי אחר מבוצע על ידי ידיעות אחרונות מנויים ביחס להנחיות החלוקה. הלקוח יכול לבחור את הנחיות החלוקה ולהתייעץ עם נציגי המוקד בכל מקרה של התלבטות.

מלבד עדכון פרטים, שירותי ידיעות אחרונות מנויים כוללים העברת פרטים לפני יציאה לחופשה וחג. אפשר לדוגמא לברר על ביצוע עקוב אחרי למנוי במהלך החופשה, או לשמוע על תרומת עיתון למשפחות, נזקקים, חברים, חיילים, שכנים ועוד. שירות לא פחות נפוץ הוא הקפאת קבלת עיתון במהלך החופשה ושמירה על הימים שנותרו במסגרת המנוי.

חשבוניות, טפסים וטיפול במנויים
המטרה המרכזית של מוקד ידיעות אחרונות מנויים הוא לטפל בלקוחות במהירות וביעילות. מנויי העיתון זכאים ליחס מיוחד, בעיקר בכל הנוגע לחשבוניות וטפסים. הם יכולים לפנות אל נציגי המוקד כדי לבקש איחזור חשבונית או להעביר את שירות החשבוניות מהדואר הרגיל אל הדואר האלקטרוני. בנוסף, נציגי המוקד זמינים עבור לקוחות שמבקשים הזמנת טפסים וביצוע התאמות ושינויים.

חלק ממנויי ידיעות אחרונות מחזיקים בהטבות מיוחדות. את ההטבות האלו כדאי לממש דרך מוקד ידיעות אחרונות מנויים לכל אורך השנה. ההטבות הנפוצות מתרחשות בתחום אמנויות הבמה, אטרקציות, פעילויות לילדים, סדנאות וסיורים, מוזיאונים וגם חיות וטבע. שירותי ידיעות אחרונות מנויים הם ללא ספק אטרקטיביים ויש להם יתרונות רבים. מבחינת הלקוח, הדבר החשוב הוא לממש את הזכויות העומדות לרשותו ולפנות לנציגי המוקד. הנציגים עומדים לרשות המנויים ומספקים להם מידע אמין על כרטיס ההטבות וחבילת המבצעים.