יום שישי, 12 בפברואר 2016

מרכזיה מסוגים שונים



מרכזיה של IP בענן היא למעשה מרכזיה לכל דבר ועניין. התפקיד שלה הוא לקשר בין צדדיה השונים של עברי המתרס – לקוחות מצד אחד ואנשי השירות של העסק שלכם מן העבר השני של הקו  - וכן לבצע פעולות כמו למשל – זיהוי יוזם השיחה ואיתור היעד שלה. אלא שעצם הכנסת הטכנולוגיה לתוך התמונה משנה את החוקים במידה גבוהה והופכת את מרכזיה של IP למלה האחרונה בתחום המרכזיות. כל עסק בתחומי פעילות מגוונים ובסדרי גודל משתנים, צריך לראות כדבר ראשון במעלה כנגד עיניו את שירות הלקוחות כמספר אחת בעסק שלו. תפעול מוקד שירות טלפוני, בתנאים האלה, עשוי להפוך לחובה של ממש. מה שחשוב הוא, שכיאה למאה ה- עשרים ואחת, אין צרך למעשה בהליך מורכב של הקמת קווי תקשורת, וגם לא הכנות מרובות למדי. מה שבאמת צריך זה מרכזיה של IP אשר פועלת בענן.




יתרונות של מרכזיית IP בענן -
ניתן לראות את ההיבט הכלכלי, והוא שמרכזייה מהסוג הזה נחשבת לחסכונית מאוד מבחינה כלכלית. אין המדובר רק על חיסכון אשר מושג בעזרת הימנעות מהתקנה המורכבת  ומהכנת התשתיות, אלא גם כזה המתקבל ממהלך השימוש עצמו – העלויות נגבות אך ורק על פי השימוש שנעשה במרכזייה בפועל, ומכאן מובטחת הימנעות מהוצאות כספיות מיותרות. על פי ההערכות, מרכזיה של IP בענן מאפשרת לחסוך כ- שלושים אחוזים עד ארבעים אחוזים בעלויות התפעול של היבט זה בעסק שלכם, אחוזים אשר מתורגמים לסכומי כסף ניכרים מדי שנה בשנה.

מרכזיית IP מבוססת ענן לוקחת את התחום כמה צעדים קדימה – וזאת עקב העובדה שהיא כוללת כמה חידושים טכנולוגיים. מעבר לאפשרות המתקדמת של העברת הקול בעזרת האינטרנט, כוללת מרכזיה זו יישומים חשובים ומגוונים – קווי PRL, אינטגרציה מלאה עם מערכות המחשוב של העסק ויכולות ניתוב מרשימות.