יום שבת, 27 בפברואר 2016

שירותי מענה טלפוני

נציגים אשר נותנים מענה טלפוני למוקדי שירות אינם יושבים באופן פיזי במשרדים של החברה, אבל הם נותנים שירות עבור החברה עשרים וארבע שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע, על מנת לקבל את השיחות שלא מקבלות מענה. אותם נציגי שירות מקבלים מידע על החברה כמו גם תסריט שיחה יעיל ומפורט ביותר אותו הם צריכים לנהל עם הלקוחות שלכם.

בשימוש בשירותי מענה טלפוני הלקוחות שלכם לא ידעו שהם הגיעו למוקד חיצוני במקום למשרדי החברה שלכם ואיך לכך כלל וכלל השפעה על מהלך השיחה. את האינפורמציה  שהשאירו הלקוחות שלכם ואת ההודעות השונות שהם השאירו אפשר להעביר אליכם במגוון נרחב של דרכים, כאשר כל אחד בוחר את הדרך המתאימה לו או את מגוון הדרכים אשר מתאימות לו (למשל – ניתן לקבל את ההודעות במייל, ב- SMS, במספר הודעות באופן מרוכז בפקס, או במייל או בדרך אחרת שנוחה לכם).



יתרונותיו של שירות מענה טלפוני
היתרונות של שירותי מענה טלפוני הינם רבים ומגוונים – בעזרתו של מענה טלפוני תתפלאו לראות עד כמה שיחות עסקיות פספסתם עד עתה, שיחות אשר הגיעו אליכם בשעות העומס ואף אחד לא יכל לקבל אותן, שיחות שמגיעות בזמן שהמוקד סגור וכדומה. אותם מוקדים יכלו פשוט לאבד את אותם לקוחות, אבל בזה זה נפסק, מעכשיו שרכשתם את שירות מענה טלפוני – לא תאבדו יותר שיחות לשווא, כל לקוח שלכם יקבל מענה יעיל ומהיר באדיבות ובמקצועיות ראויה לשמה.

מעבר ללקוחות הרבים שלכם אשר יקבלו מענה ושימור הלקוחות באופן כללי, ניתן לחסוך את ההשקעה בעובדים חדשים, בתשתיות ובמשרדים. בעזרת מענה טלפוני למוקדי שירות החברה יכולה לצמוח בשקט ולא לדאוג להוצאות העודפות האלה.