יום שישי, 12 בפברואר 2016

פנייה אל עורך דין תאונות



רובכם הגדול בוודאי לא פעם אחת עושים עבירת תנועה כאשר אינכם עוצרים עצירה מוחלטת בתמרור עצור או לחילופין כאשר אתם חוטפים את הרמזור רגע לפני שהתחלף הרמזור, דברים אלו נעשים לפעמים תוך התעלמות מוחלטת מחוקי התנועה ולפעמים הם נעשים בתום לב, אך במידה ועשיתם עבירת תנועה משמעותית והדבר הגיע לכדי משפט, אנו ממליצים לכם להיות מלווים באמצעות עורך דין תאונות דרכים, אשר יוכל לעמוד לצדכם לכל אורך המשפט ולהוכיח את חפותכם. במקרים מסוימים אתם עשויים להיות מואשמים בגרימה של תאונה, בעוד הנכם בטוחים בצדקתכם ואינכם יודעים כיצד להוכיח אותה. עורך דין תאונות דרכים תפקידו לסייע לכם באיסוף הראיות אשר נדרשות לכך, בליווי מלא החל בהליכי החקירה ועד לשלב הערעורים בבית המשפט המחוזי והעליון ובהגשת כתב אישום או הגנה. בעזרת השירותים של עורך דין תאונות דרכים תוכלו להיות סמוכים ובטוחים שאתם בידיים טובות במהלך כל שלב ושלב של מהלכי המשפט זוהי עובדה שיש בה מעט נחמה ותוכל לסייע בעדם שאחוזי ההצלחה שלכם גבוהים.



מה היא המשמעות של עורך דין תאונות דרכים?
אנו עדים מדי יום להרבה תאונות דרכים, שמסתיימות בפגיעה ברכוש או בגוף או בשניהם יחדיו. בהרבה מקרים נפגעי תאונת הדרכים לא מודעים לעובדה כי ביכולתם לקבל זכויות כתוצאה מאותה תאונת דרכים שעברו. הם אינם יודעים איך להתנהל ומה הן הזכויות אשר מגיעות להם - עורך דין תאונות דרכים, אשר צבר ידע וניסיון בתחום יכול להאיר את עיניהם בכל המגיע להם ובכל ההשלכות העתידיות עליהם הם בכלל לא השכילו לחשוב.
ישנם מקרים משולבים, בהם אדם נסע למקום עבודתו או מהעבודה לביתו והוא נקלע לתאונת דרכים. במקרים כאלה יש לו זכויות כפולות – גם מביטוח לאומי כנפגע תאונת עבודה וגם מביטוח הרכב כנפגע תאונת דרכים.