יום שישי, 12 בפברואר 2016

קניית זהב רווחית



4 דברים שכדאי לדעת על קניית זהב

קניית זהב היא פעולה שיכולה להיות רווחית מאד עבורכם ובמיוחד אם אתם רוצים להשקיע את הכספים שלכם. אם אתם מתכננים לבצע השקעה שכזו אתם צריכים לדעת כמה דברים שיכולים להיות חשובים לכם.
1.      ערך הזהב נמדד בקראט
ערך הזהב נמדד בקראט והערך הגבוה ביותר עומד על 24 קראט. אם אתם רוכשים זהב בשווי 24 קראט אתם יכולים להיות רגועים שאתם רוכשים עסקה שתהיה טובה עבורכם. אם שווי הזהב נמוך יותר יהיה עליכם לדעת שאתם רוכשים אותו בסכום מתאים.
2.      משקלו של הזהב משמעותי לעסקה
חשוב לדעת כי יש לבחון את הזהב בעזרת כלים מקצועיים. אחד מהכלים הוא משקל ויש להעריך אותו במשקל מיוחד. ברגע שאתם באים לעשות עסקה של קניית זהב רווחית אתם צריכים לדעת מה בדיוק אתם רוכשים כולל מה הערך של הזהב ומה המשקל שלו.

3.      את העסקה מבצעים בתמורה מידית
עסקה של קניית זהב היא עסקה בה מחליפים זהב בתמורה לכסף מזומן או קבלת נייר ערך שיש לו שווי מלא לכסף. הקנייה חייבת להתבצע בצורה אמינה וראויה ואתם צריכים להבטיח כי אתם לא זורקים את הכסף שלכם לפח. אם מציעים לכם לקבל הבטחה לזהב בעתיד יהיה עליכם לברר פרטים על העסק, האמינות שלו וכן איך תוכלו לקבל את הכסף שלכם בכל רגע נתון אם תרצו בכך.
4.      חשוב לקבל אסמכתא אמינה לרכישה
קניית זהב יכולה להיות עסקה מעולה עבורכם ובמיוחד אם אתם רוצים להשקיע בצורה חכמה לאורך זמן. עם זאת, אתם תרצו להיות בטוחים שביצעתם עסקה טובה וראויה. לכן, אתם צריכים לבקש קבלת אסמכתא שמעידה על השווי של הזהב אותו אתם רוכשים.