יום שלישי, 16 בפברואר 2016

טיולים מאורגנים לצ'כיה


כל שנה אתם ממתינים עד לחופש הגדול, על מנת לנסוע לחופשה השנתית שלכם, הרי זו טעות מיסודה – ראשית, כל עם ישראל נוסע בתאריכים הללו, ההמתנה בשדה התעופה אורכת שעות רבות, טיסות רבות מתבטלות, או יוצאות מאוחר ואתם נאלצים לבלות שעות רבות בשדה התעופה. שנית, המחירים מאמירים לשחקים בתקופה זו, הרי זו העונה הבוערת. מדוע שלא תיסעו באמצע השנה? פשוט תיקחו חופש מן העבודה שלכם למספר ימים ותיקחו טיולים מאורגנים לצ'כיה. טיולים מאורגנים לצ'כיה יכירו לכם את צ'כיה מזוויות ראייה שלא הכרתם, יביאו אתכם לנקודות תצפית הכי אטרקטיביות ולמקומות הכי מפורסמים והכי נחשבים. כמובן שאתם יכולים גם לנסוע לצ'כיה באופן עצמאי, אבל טיולים מאורגנים לצ'כיה הם הפתרון האופטימאלי עבור מי שמעוניין לראות ארכיטקטורה ומורשת היסטורית יוצאת מגדר הרגיל.




טירות אפלות ומצודות מלכותיות
טיולים מאורגנים לצ'כיה יביאו אתכם לפגוש טירות אפלות ומצודות מלכותיות – בצ'כיה יש יותר מאלפיים ארמונות וטירות בעלות מורשת היסטורית ואומנותית כאחת. רובן נמצאות בבעלותה של המדינה, אך יש כאלו אשר הושבו לבעלים המקורי – מוסדות דת ומשפחות של אצולה – שוחזרו על פי התכניות המקוריות ונפתחו לציבור הרחב. בתחילת המאה ה- שלוש עשרה נבנו המצודות המלכותיות על צוקים או על גבעות. גם בטירות המפוארות אשר נבנו במאה ה- שש עשרה תוכלו להתרשם מסגנונות אדריכליים ברמה גבוהה, אוספי אומנות עשירים, דקורציה תקופתית שובה את העין  כשהמוזהב וגילופי העץ שולטים בכיפה, תצוגות של זכוכית וכלי נשק, חרסינה וגנים מטופחים שמקיפים אותה.

מעניין לבקר במצודת המנזר המרשימה בעיירה טפלה – במבנה עצום זה בעל החזות הגותית, מסדרונות ארוכים ואפלים, אשר מובילים לאולמות גדולים אשר עמוסים בפריטי אומנות ודקורציה מוזהבים ונוצצים בסגנון הבארוק. חברי המסדר הצרפתי, בעלי הגלימות הלבנות, התגוררו במנזר במשך שמונה מאות השנים החל מ- 1193.