יום חמישי, 29 באוקטובר 2015

תביעת אובדן כושר עבודה בעזרת עורך דין

תביעת אובדן כושר עבודה נעשית לאחר פגיעה שגורמת לאובדן כושר העבודה של הפרט. כושר העבודה יכול להיפגע בשל סיבות שונות ואם הוא קרה יש לפנות לקבלת פיצוי מתאים. הפיצוי משמש כדי לאפשר למי שאיבד את כושר העבודה שלו לשמור על רמת חיים שמתאימה לזו שלפני הפגיעה.

גורמים שיכולים להוביל לאובדן כושר עבודה
ישנם גורמים רבים שיכולים להוביל למצב של אובדן כושר עבודה ובניהם:
·         תאונות – תאונות יכולות להוביל לאובדן של יכולת העבודה ואין זה משנה היכן הם מתקיימות. כל תביעת אובדן כושר עבודה מתבצעת בצורה שונה וכשהסיבה לכך היא תאונה יש לבחון לא רק איך מגישים את התביעה אלא גם למי פונים כדי לבצע אותה.
·         חשיפה לחומרים מסוכנים – חשיפה לחומרים מסוכנים במסגרת העבודה יכולה להוביל לאובדן כושר עבודה ואין להשלים עם המצב. כל עבודה חייבת לקחת אחריות על עובדיה ולכן חובה עליה להבטיח פיצויים במקרה של פגיעה.
·         הידרדרות במצב הרפואי – ישנם מצבים כמו למשל מחלה או הידרדרות של המצב הרפואי, מצבים שיכולים להוביל לאובדן של כושר העבודה. במקרים אלו אפשר להגיש תביעת אובדן כושר עבודה אך יש לבחון איך מגישים אותה בדרך הנכונה ביותר.




למי פונים במקרים של אובדן כושר עבודה
ישנם כמה גורמים שאליהם אפשר לפנות במקרים של אובדן כושר עבודה. שני הגורמים המרכזיים אליהם יש לפנות הם ביטוחים פרטיים ואל הביטוח הלאומי. הביטוחים הפרטיים יכולים להיות גם ביטוחים של מקום העבודה. מי שרוצה להגיש תביעת אובדן כושרעבודה צריך לדעת לא רק איך מגישים תביעה אלא גם להחליט כלפי מי להגיש את התביעה כאשר עורך דין יכול לעזור גם לקבל את ההחלטה למי לפנות.