יום חמישי, 29 באוקטובר 2015

טיולי ג'יפים בפרינאים – חוויה בלתי נשכחת



אם אתם אוהבים טבע ומחפשים אחר טיול יוצא דופן ומיוחד, טיולי ג'יפים בפרינאים מיועדים במיוחד עבורכם. הטיולים יכולים להתאים לכל מי שרוצה בכך כאשר החוכמה היא להתאים בין אופי הטיול למי שיוצא אליו. לטיולים יוצאות משפחות רבות עם ילדים, זוגות שרוצים לחוות חוויה בלתי נשכחת ואפילו מבוגרים שרוצים לגלות חלקי עולם שעוד לא נחשפו אליהם.

קצת על הפרינאים
הפרינאים הם חבל ארץ יפיפה הנמשך מספרד לצרפת והם למעשה רכס של הרים באורך של 430 קילומטר. הפסגה הגבוהה ביותר של הפרינאים נישאת לגובה של 3404 מטר מעל לגובה פני הים ומעבר לכך לאורכם אפשר לראות קבוצות אתניות שונות אשר בצד הספרדי שמרו על הזהות שלהם. הפרינאים מושכים אליהם לאורך כל השנה מטיילים ותיירים שמתעניינים בטיולי טבע, טיולי אקסטרים וכמובן גם טיולי ג'יפים. בטיולים בפרינאים אפשר ליהנות ממסלולים רגליים בדרגות קושי משתנות, ליהנות מספורט אתגרי כמו למשל רפטינג או בנג'י ולהיפגש עם התרבויות המקומיות.




טיולים לכל המשפחה
אחד הדברים המיוחדים בטיולים לפרינאים הוא שכולם יכולים ליהנות מהטיול. טיולי ג'יפים בפרינאים יכולים להתאים גם למשפחות וגם למי שיוצא ללא משפחה לטיול. משפחות צריכות להתאים את הטיול לרמת הקושי ולאטרקציות שכולם מצפים להם (למשל ילדים לא יכולים לקפוץ בנג'י וילדים קטנים לא יכולים לעשות רפטינג ובוודאי לא בנהר סוער). משפחות שמעוניינות בכך יצאו לטיול מאורגן שמתאים לקבוצת הגיל של ילדיהם.

התארגנות לקראת הטיול
קל מאד להתארגן לקראת טיולי ג'יפים בפרינאים ובמיוחד בעידן האינטרנט. אפשר לתאם את כל מה שצריך לאורך הטיול מהארץ. נוסף לכך, במפגשים עם המקומיים אפשר להזמין אוכל וליהנות לעתים גם ממופעי פולקלור ומהאירוח והשירות הגבוה לכל אורך הדרך.