יום חמישי, 29 באוקטובר 2015

בחירת עורך דין תאונות



השאלה איך בוחרים עורך דין תאונות עולה לצערנו אצל רבים. רבים עוברים תאונות מסוגים שונים כמו תאונות דרכים ותאונות עבודה ונפגעים בצורה כזו שאינם יכולים לעבוד כמו בעבר או שהם זקוקים לטיפול רפואי מורכב. 
 במקרים אלו חשוב למצוא עורך דין תאונות מתאים ולשאול אותו מראש את כל השאלות הרלוונטיות.




מה תרצו לברר בשיחה הראשונה עם עורך הדין
·         גישה לתיק חשוב מאד לבחון מה הגישה של עורך הדין במקרה שלכם. כבר בפגישה הראשונה עם עורך הדין תוכלו לבצע תיאום ציפיות ולהבין אם אתם רואים את המקרה בצורה דומה או לא. כמובן, הניסיון של עורך הדין יכול להשפיע על התוצאה שלו ולכן חשוב מאד לבצע את תיאום הציפיות.
·         זמינות – על עורך הדין להיות זמין לתיק ולהסביר לכם כיצד ההתנהלות תעבוד מולו. עורך הדין יכול להיות עמוס מאד אך לפנות זמן עבור התיק שלכם והחשוב ביותר הוא שאתם תדעו כיצד עובד התהליך ולמה עליכם לצפות. במקרים רבים התיק מסתיים ללא צורך להגיע לבית משפט ואז עורך הדין שלכם יוכל לסגור עבורכם את כל מה שצריך במהירות כך שתוכלו ליהנות מהפיצויים המגיעים לכם ולחזור לשגרת חייכם.
·         ניסיון – רבים רוצים למצוא עורך דין תאונות שכבר יש לו ניסיון קודם עם מקרים דומים. הניסיון הקודם של עורך הדין יכול לסייע בתפיסה של התיק, ביצירת האסטרטגיה הנכונה וגם בקיצור הזמנים של התנהלות התיק שזוהי מטרה שיכולה לעמוד בפני עצמה.
·         עלויות – אפשר למצוא עורך דין תאונות שמבקש לקבל מקדמה או אפילו תשלום עבור השיחה הראשונה איתו ואפשר למצוא עורך דין שמבקש לקבל אחוזים על התוצאה הסופית. העלויות תלויות בסוג המקרה, במורכבות שלו ובעורך הדין וחשוב לבחון אותן בקפידה.