יום רביעי, 11 בדצמבר 2013

קייטרינג בשרי



קייטרינג בשרי הוא קייטרינג אשר מתאים בדרך כלל לאירועים אשר נערכים בערב או בצהריים. קייטרינג בשרי נשכר לשני סוגי אירועים עיקריים. האחד, הוא אירועים קטנים אשר נערכים בגינה או בבריכה פרטית. אלה אירועים אשר מרכזם הוא האוכל והבשר. אלה יכולים להיות אירועי מסיבת יום הולדת, אירוע עסקי או כל אירוע בעל ממדים דומים. באירועים כאלה האוכל יוגש בצורת בופה, והאורחים יעברו בין הדוכנים ויבחרו מה ירצו לאכול. סוג כזה של קייטרינג יכלול בדרך כלל הרבה מנות בשר ותוספות. סוג האירועים השני, הוא אירועים גדולים כאלה ואחרים, כמו בר מצווה או חתונה. באירועים כאלה יש בדרך כלל יותר מוזמנים מטבע הדברים, ויהיו בהם שולחנות וכסאות ישיבה מסודרים. ניתן לבחור בין הגשה לבופה. באירועים מסוג זה יהיו כמה מנות ותוספות למנה העיקרית. 


קייטרינג על האש
אם חשבתם כי ארוחה מסוג של על האש זה רק פיתות, חומוס ושיפודים ביום העצמאות, הרי שאתם טועים. קייטרינג בשרי על האש יכול להיות אפילו אירוע יוקרה, עם אוכל גורמה. שמעתם על אסאדו? זה הוא סוג בשר גורמה אשר מגיע הישר מדרום אמריקה. המאפיינים שלו הם בישול ארוך וסטייקים. זה נותן לאוכל מרכיב קולינרי מיוחד ללא כל צל של ספק. אבל לא רק גורמה יש בארוחות מסוג על האש. מגוון סטייקים, המבורגרים, שיפודי פרגית וחזה עוף בנוסח מזרחי, וכדומה, יכולים לעשות את האירוע נעים ביותר, בתוספת חומוס, טחינה, סלט ערבי, חציל בלאדי ומטבוחה. כמו כן, קייטרינג בשרי נוסף הוא ברביקיו, כמו באמריקה, שהולם מסיבות בר מצווה בבריכה לדוגמא, ומשדרג אותן באופן משמעותי ללא כל צל של ספק.

בחירת קייטרינג בשרי
כמו בכל קייטרינג כזה או אחר לכל סוג של אירוע, חשוב לדעת כי תחילה יש לגבש תקציב רצוי לאירוע. לאחר מכן, ערכו השוואה בין מספר חברות שונות אשר מציעות את השירות הנדרש לכם הלכה למעשה, ובחרו את המשתלמת ביותר עבורכם בסופו של דבר. חשוב כי איכות הבשר תהיה גבוהה ביותר, ושמידת הכשרות תרצה את האורחים.