יום שבת, 14 בדצמבר 2013

טיפולי שיניים



איך מתכוננים לקראת טיפולי שיניים?
טיפולי שיניים הם ענין אשר דורש מכם להבין בראש ובראשונה מה הטיפולים הנדרשים לכם, ולמצוא את הרופא המתאים לבצעם. אם זו הפעם הראשונה שאתם עומדים לעבור טיפולי שיניים בתור אנשים בוגרים, חשוב מאד שתדעו כיצד להכין את עצמכם נכון לקראת הטיפול. מדובר על הכנה כפולה - פיזית וגם נפשית. ראשית, ישנם טיפולי שיניים שידרשו מכם הכנה מראש. אפשר שהרופא יגיד לכם להימנע ממאכלים מסוימים, להימנע משתיית אלכוהול, להימנע מעישון וכיו"ב. לעתים יהיה עליכם להפסיק ליטול תרופה מסוימת כדי שהטיפול יעבוד-  ויש לפעול לפי הוראות הרופאים. נוסף על כך, יש מימד מסוים של הכנה נפשית לקראת הטיפול - במידה ואתם לחוצים מכך.

מהם הצעדים שיש לנקוט?
אם יש לכם חשש מסוים מטיפולי שיניים, חשוב מאד שתטפל ובחשש הזה בהקדם האפשרי, כדי שביום המכריע תוכלו להגיע למרפאה ולעבור את הטיפול במלואו ולא להסתובב ולחזור על הצעדים שלכם. ראשית, נסו לקבל כמה שיותר מידע על טיפולי שיניים שאתם צריכים לעבור - פעמים רבות ידע הוא כוח, והוא מאפשר לכם להתמודד עם הפחדים שעולים לעתים. תאם תוכלו לקרוא על סיכויי ההחלמה הגבוהים ועל אנשים שעברו את הטיפולים בהצלחה מרובה, והדבר לא פעם מרגיע מאד.
נוסף על כך, לכו למרפאה שבה אתם עומדים לעבור טיפולי שיניים. הכירו את הרופא ואת הצוות במרפאה, התרשמו מהמכשירים שלו, ודברו אפילו עם לקוחות. כך תוכלו לראות שמדובר על מקום רגיל לגמרי, שבו כולם עוברים טיפולי שיניים מוצלחים במיוחד - והדבר מחזק את הנפש לקראת הטיפול.

ומה עושים אחרי הטיפול?
אחרי שעברתם בהצלחה טיפולי שיניים, תידרש מכם תקופת החלמה מסוימת , ואת כמובן בכפוף לטיפול שעברתם. שינם טיפולי שיניים אשר דורשים תקפת החלמה קצרה מאד של מספר שעות בלבד. אם עברתם טיפול בהרדמה מלאה - צריך להישאר במרפאה עוד מספר שעות גם כדי להתאושש באופן כללי ולהיות תחת השגחה. מעבר לכך, יש טיפולים שידרשו מכם התאוששות של מספר ימים, ומומלץ לקחת ימי מחלה ממקום העבודה.