יום רביעי, 11 בדצמבר 2013

בתים למכירה בכפר סבא



כאשר חושבים לקנות בתים למכירה בכפר סבא, הרי יש לעשות קודם כל סקר שוק בו בודקים את היצע הדירות והבתים. ניתן לערוך את הסקר באמצעות האינטרנט, העיתון וחשיפה לפרסומות של פרויקטים בעיר. בנוסף לכך, אפשר להיעזר במתווכים בעת חיפוש בתים למכירה בכפר סבא. כמו כן, יש להגדיר את הצרכים והסטנדרטים של הבית אותו רוצים לרכוש, וכמובן להחליט על תקציב אותו מוכנים להשקיע בסופו של דבר.
 
הגדרת צרכים בחיפוש בתים למכירה בכפר סבא
לפני חיפוש בתים למכירה בכפר סבא כדאי לדעת כי הצרכים של משפחה יהיו שונים מן הצרכים של רווקים לצורך הענין. זוגות צעירים אשר מעוניינים להקים משפחה או משפחות קיימות יצטרכו לחפש בתים למכירה בכפר סבא בהם מספר חדרים גדול יותר, בית מרווח, לעיתים עם חצר, מיקום שקט וסמוך לבתי ספר וגני ילדים. לעומתם, הצרכים של רווקים בחיפוש בתים למכירה בכפר סבא יהיו שונים. הם יעדיפו אזור מרכזי, עם נגישות לתחבורה ציבורית, קרוב למקום עבודתם וכדומה. לאחר מציאת בתים למכירה בכפר סבא, יש לבדוק מספר דברים חשובים לפני שניגשים לחתום על חוזה הרכישה של בית כזה או אחר אשר מוצא חן בעיניכם.




בדיקה בירוקרטית של בתים למכירה בכפר סבא
לפני רכישת בתים למכירה בכפר סבא, יש לבדוק מספר אלמנטים חשובים ביותר - האם למוכר הפרטי או הפרויקט יש רישיונות מתאימים, האם יש חריגות בדירה, הצמדות או תוספות בנייה. כמו כן, חשוב לבדוק מבעוד מועד את הסוגיה, האם לבית יש חובות ועיקולים כל שהם, ואם בכלל הוא רשום בטאבו. בכל מקרה יש להתייעץ עם עורך דין אשר יבדוק נושאים אלו לפני חתימת החוזה.

חתימת חוזה רכישת דירה
לאחר סגירת העסקה עורכי הדין של המוכרים יכינו חוזה רכישה אותו יתקן ויאשר עורך הדין של הקונים. בסיום התשלום עבור הבית, ואישורי העירייה ניתן להיכנס ולגור בו. אך לצערנו, כיום הלוואות המשכנתא מאוד יקרות ללא כל עוררין, ועל כן הרבה מאד משפחות נשארות לגור עם ההורים או משכירות דירה.