יום שבת, 7 בדצמבר 2013

עין החתול



לקראת פתיחת עסק צריך אבן עם סגולות מיוחדות
אם את מחפשת איזו אבן יפה ומיוחדת אשר תוכלי לקנות לחברה הכי טובה שלך, שעומדת לפתוח את העסק הראשון בחייה וזקוקה ללא מעט מזל טוב על מנת שדרכה תהיה דרך מוצלחת בעסק החדש אותו פתחה? אם כך, אין כל צל של ספק כי כדאי שתיקחי בחשבון את האופציה של קניית אבן כזו אשר יש בה את האפקט של עין החתול. אם לא שמעת על האבנים הללו עד היום, אז כדאי שתדעי שעין החתול זו תופעה אשר בה בנקודה מסוימת האבנים הללו מחזירות אור על כל המשתמע מכך.



אבנים מסוגים שונים כאלה ואחרים מחכים לכם
את תופעת עין החתול ניתן למצוא בכמה סוגים שונים של אבנים שאנו מכירים כיום, כך שתוכלי לבחור עבור חברתך אבנים כמו אבן ירח, אבן קוורץ, כריזובריל וכדומה. אומנם זה נכון מאד כי עבור אנשים אשר אינם מכירים את עולם האבנים העשיר ואת המשמעויות של כל אבן זה נראה כאילו מדובר על עולם אין סופי, אך האמת היא כי בסופו של דבר תוכלי לבחור מבין כל האבנים את האבן המתאימה.

היכן רוכשים אבנים
אבן עם תופעת עין החתול זו אבן שלמעשה אפשר לרכוש אותה בכל מיני חנויות שונות, אך אם את רוצה להיות בטוחה שאת קונה לחברתך אבן מקורית וטובה, הרי שכדאי לך לשים לב היכן את מבצעת את הרכישה. לעיתים אבנים שיש בהן את האפקט של עין החתול הן אבנים שעוברות ליטוש כדי להדגיש את עין החתול ואת אלמנט החזרת האור, כך שכדאי לך לבדוק בקפידה את האבן שאת רוחשת.

קני אבן במחיר משתלם
למרות שאת בוודאי רוצה לפנק את החברה שלך שפותחת עסק ולמרות שהיית רוצה לתת לה מתנה יפה מכל הלב, זה עדיין לא אומר שאת צריכה להסכים לשלם כל סכום תמורת האבן. לכן ההמלצה היא להשוות מחירים ולראות היכן האבן המיוחדת הזאת לא תעלה לך סכום שנראה לך הרבה יותר מידי גבוה וגם לא כל כך הגיוני.