יום שבת, 25 ביוני 2011

וויפאאוט


וויפאאוט

וויפאאוט, התכנית המבדרת של ערוץ 10, במקור מיובאת אל מחוזותינו מאמריקה, שם הפורמט הצליח להירשם כהצלחה בקנה מידה עולמי. וויפאאוט האמריקאית זכתה לתואר השעשועון הטוב ביותר, ומונה מספר בלתי מבוטל של מעריצים אוהדים. את וויפאאוט ישראל, מנחים הצמד טל ברמן ואביעד קיסוס, שמציגים היטב את הרושם כי נהנים מכל רגע בתכנית, ואכן מצליחים לשעשע את הצופים עם ההומור המתחכם שלהם.



במה וויפאאוט כל כך מיוחדת?

השעשועון היוקרתי הינו בעל מסלולי אקסטרים מושקעים ועצומים, כאשר בכל מסלול קיימים מתקנים גדולים ומכשילים, על מתקנים אלו כל אחד מבין המתמודדים במרוץ צריך לעלות. המתקנים מוצבים בתוך פארק מים אדיר, כאשר בכל פעם שמתמודד ימעוד, הוא יפול לתוך המים או הבוץ ויצטרך לשחות חזרה אל תחילת המתקן.
וויפאאוט מספקת לנו הנאה ובידור, בעוד שבכל פעם שמתמודד בתחרות נופל, הדבר מצחיק ביותר, מה גם שהעריכה הנהדרת של התכנית יוצרת מכך בדיחה מבדרת ומענגת במיוחד. מעבר לכך, מכיוון שכל מסלול קצוב בזמן, על מתחרי וויפאאוט להזדרז ולבצע כל מהלך במהירות.

וויפאאוט מובילה בכל תכנית מתמודדים משעשעים במיוחד, שמצליחים להצחיק את הצופים בבית כבר בשלב ההיכרות. בהמשך, אין דבר יותר מבדר מאשר לראותם נופלים במשימות ומשתטים. כמובן שצמד המנחים, ברמן וקיסוס מסייעים לאווירה המבדחת עם כינויים שמצמידים למשתתפים, ושילוב של בדיחות לעלילה.

מסלולי המכשולים המהירים של וויפאאוט

התכנית וויפאאוט ישראל הצליחה להרשים ולהמם את הצופים בבית באמצעות המסלולים המכשילים והעצומים שהתקינה. כל מתמודד נדרש להתחיל מקפיצה על עמודים, מומבילות גדולות, זינוק על נדנדה באוויר, קפיצה לתוך מחוגה מסתובבת, ועוד. את כל המשימות המאתגרות על המתמודדים לעשות במהירות, ללא היסוס, ומבלי ליפול למים. המתמודדים שמצליחים במשימות עוברים לשלב מאתגר יותר, ולבסוף, בשלב האחרון, המנצח הוא זה שסיים את מסלול המכשולים בזמן הקצר ביותר.

המשימות יוצרות מעין משחק מטופש ומצחיק שכזה, עם אגרופים שמפילים את המתמודדים לבוץ, פטיש שמעיף את המהססים בתחילת המשחק, מפל מים כתום מפנטה, ועוד שלל של גימיקים משעשעים להפליא. השעשועון המבדר ביותר, וויפאאוט הצליח לקנות לו אוהדים בישראל, הלא הם הצופים המושבעים שלא מחמיצים אף פרק.