יום שבת, 25 ביוני 2011

דודו אהרון


דודו אהרון

מי לא שמע על הזמר היוצר והמבצע – דודו אהרון? לאחר הפריצה הגדולה שלו בשנת 2010 והכתרתו לזמר השנה, אין ספק כי דודו אהרון הוא אחת מביו התגליות המשמעותיות ביותר בעולם הזמר הים תיכוני. כמו כן, האהדה הגוברת והסוחפת למוזיקת הפופ מזרחית שממשיכה לכבוש את המצעדים ואת תחנות הרדיו בשנתיים האחרונות, הובילה את דודו אהרון ואת להיטיו המקפיצים להיות בין רשימת הזמרים המובילים והמשפיעים של המוסיקה הישראלית העכשווית.



את הלהיטים המוכרים של הזמר כולם אוהבים, כאשר ביניהם ניתן למנות את "הכל זה מלמעלה", "תגידו לה", "כסף ואלכוהול" ועוד רבים וטובים. ההישגים שהצליח אהרון לצבור בשנים האחרונות מקבלים הערכה רבה, ומספר המעריצים של הזמר הולך וגודל בחלוף הזמן והעשייה המוסיקאלית המשגשגת שלו. כמו כן, ההופעות של הזמר דודו אהרון מתמלאות עד לאפס מקומות ישיבה בכל רחבי הארץ, דבר שמקנה לאהרון פופולאריות רבה.

כיצד התחיל דודו אהרון?

אהרון הינו יליד העיר קריית עקרון, בה צמח והתחיל לפייט בבתי הכנסת. משם התחיל לעבוד כזמר במקצועו במועדונים, כאשר באחד מהם היה לזמר הבית המרכזי. בהמשך, השתתף דודו אהרון בתחרות "המלך הבא" בערוץ בריזה של חברת הכבלים yes בה זכה להכרה.

בתום תקופת שירותו בצה"ל, החל דודו אהרון לעבוד ברצינות, כתב והלחין שירים מקוריים ואף החל בהקלטתם. באותם ימים את אלבומו הראשון הנקרא "אהבה ראשונה", אלבום אשר זכה להצלחה ולהכרה בקבוצת אוהדי המוסיקה המזרחית. האלבום הראשון יצא לחנויות בשנת 2007, ובמשך שלושת השנים הבאות, דודו אהרון המשיך לפעול וליצור מוסיקה נהדרת עד שהגיע לשיא אישי בשנת 2010 עם הלהיט האהוב – "תגידו לה" מה שזיכה אותו לתואר זמר השנה במצעד הפזמונים השנתי של ערוץ המוסיקה הישראלי ורשת ג'.

דודו אהרון – הפריצה הגדולה

האלבום של דודו "הכל זה מלמעלה" זכה להיות הצלחה מסחררת בישראל, האלבום יצא בשנת 2009 והצליח בקלות להגיע למעמד של אלבום זהב בעקבות המכירות הרבות שלו. בהמשך לכך הפתיע שוב את האומה עם האלבומים "תגידו לה" ו -"מילים פשוטות" שכמו קודמם מכרו עשרות אלפי עותקים.

הלהיטים הגדולים שלו הביאו אותו למלא הופעות מכובדות בהיכל התרבות בתל אביב ובקיסריה. ההופעות הוקלטו כאלבומי DVD ונמכרות בלי די. אין ספק כי דודו אהרון הוא השם המבטיח והמוצלח של עולם הזמר המזרחי.