יום רביעי, 8 ביוני 2011

אליפות ישראל בדקה


אליפות ישראל בדקה - עידו רוזנבלום עושה זאת שוב

מי היה מאמין לפני כמה שנים שעידו רוזנבלום יצליח לשבות את לב הקהל הישראלי עם מונית ספיישל ? סביר להניח שאף אחד, אפילו לא יונית. עידו הראה לנו שכל מה שצריך בשביל תוכנית טובה זה הומור בריא, היכולת לתפוס את האנשים הנכונים שיעלו לך על המונית וכמה שטרות של כסף בכיס החולצה.
הוא הצליח לגרום לתוכנית הפשוטה ביותר להפוך לאחד הלהיטים הטובים של הטלוויזיה הישראלית ועשה מה שרבים לפניו ניסו ולא הצליחו - לחדש. בסופו של יום, מה שהופך תוכניות טלוויזיה מסוימות למוצלחות ואחרות לכישלון, היא היכולת שלהן לחדש. לא מעט מן החידוש תלוי בפורמט התוכנית אך גם לא מעט תלוי במנחה שכן הוא זה שעושה את התוכנית מעניינת בסופו של יום.


אז מהו פורמט התוכנית אליפות ישראל בדקה?

פורמט התוכנית אליפות ישראל בדקה מבסס על השעשועון האמריקאי שמשודר ברשת NBC ובימים אלו משדר כבר את העונה השנייה בהצלחה גדולה. השעשועון מורכב מעשרה משחקים אתגרים כשלכל אחד מהם ניתנת דקה אחת בלבד, אם המתמודד המשתתף בתוכנית מצליח לעבור את כל עשרת השלבים הוא זוכה במיליון שקלים.

השעשועון זכה השנה בפרס השעשועון החדשני ביותר בפסטיבל הטלוויזיה הבינלאומי "מיפ" ובשנה האחרונה הוא נמכר למדינות רבות ובניהן גרמניה, שוודיה, אוסטרליה, הולנד וצרפת.
האתגר הגדול שעומד בפני המשתתפים התוכנית היא לא האתגרים עצמכם שכן הם ריאלים לחלוטין, האתגר האמיתי העומד בפניהם היא העובדה שיש לכל אחד מהם דקה אחת בדיוק להצליח בכל אתגר, לחץ זה יכול לגרום גם לגאון הגדול ביותר לשכוח את התשובה אותה הוא תמיד ידע, וזה מה שהופך את התוכנית למאתגרת ומעניינת באמת.

מה כדאי לכם לדעת על התוכנית אליפות ישראל בדקה?

בסוף חודש מרץ יהיה שידור הזנקה מיוחד לתוכנית אליפות ישראל בדקה ולמעשה שידור זה יציג לקהל הרחב את הפורמט, הצופים בבית יוכלו להתאמן לקראת העונה שעתידה לעלות לאוויר בקיץ הקרוב, זהו יתרון אדיר שכן המשתתפים העתידיים של התוכנית יוכלו לדעת לקראת מה הם באים ובשל כך הם יוכלו להגדיל את הסיכויים שלהם לזכות.

המשתתפים בגרסא הישראלית יהיו זוגות בהרכבים שונים של זוגות נשואים, הורים וילדים, אחים, חברים וכן הלאה. צופים לתוכנית זו הצלחה גדולה שכן עידו רוזנבלום הוא אישיות מתאימה בצורה מדויקת לסוג זה של שעשועון והוא צפוי לתת לה את המגע האישי הייחודי שלו.