יום שני, 27 ביוני 2011

טיול מאורגן לדרום אפריקה


 טיול מאורגן לדרום אפריקה הוא חוויה מרתקת ומלאה באטרקציות. הזמן המועדף לטיול באזור הוא כאשר מזג האוויר באזורנו חורפי וסגרירי ואילו בדרום אפריקה ניתן ליהנות מקרני שמש מלטפות וחמימות.

במהלך טיול מאורגן לדרום אפריקה תוכלו לבקר באתרים מרהיבים בעלות אפסית. תוכלו להכיר אוכלוסיה מגוונת ושונה, בעלי חיים נדירים במרחק נגיעה ונופים עוצרי נשימה.


טיול מאורגן לדרום אפריקה - קייפטאון, העיר והאגדה.

בדרום אפריקה יש הכול: חופים אדירים, ערים שוקקות, הרים גבוהים ומרשימים ותרבויות מגוונות. קשה מאוד להספיק לראות הכול במשך טיול מאורגן לדרום אפריקה, אבל רצוי לטעום קצת מכל דבר על מנת שתוכלו להרגיש את האווירה, לחוש את הסביבה.

טיול מאורגן לדרום אפריקה


אחת הערים היפות ביותר בדרום אפריקה היא קייפטאון. היא ממוקמת בין ההרים המרשימים לבין חופי האוקיינוס האטלנטי. השכונות הנלוות לעיר זו ממוקמות לאורך חוף הים המשגע וניתן לראות שם בתים נדירים ביופיים עם נוף הצופה לים. בביקור בקייפטאון חובה לבקר בהר השולחן. ניתן להגיע אל פסגת ההר ברגל או ברכבל. הנוף הנשקף מפסגת ההר הינו עוצר נשימה, מחזה מדהים של פעם בחיים.

הרחוב הראשי של קייפטאון נקרא רחוב לונג, והוא מרכז הבילויים של העיר. ברחוב יש שלל חנויות בגדים ומזכרות , מסעדות לאניני טעם, ברים ומועדוני לילה. ישנם מספר רב של מסעדות אשר כל אחת מהן בסגנון שונה, מאפיינת תרבות שונה.

קיים מגוון גדול של מוזיאונים בקייפטאון. מוזיאונים המציגים פרטי אומנות נדירים של אומנים מקומיים לצד אומנים עם שם עולמי. כמו כן, יש מוזיאונים המפרטים על שלל התרבויות הקיימות במקום וממחישים זאת על ידי תערוכות מיניאטוריות מיוחדות.

טיול מאורגן לדרום אפריקה – אתרים מומלצים נוספים

במהלך טיול מאורגן לדרום אפריקה, מומלץ לבקר בכף התקווה הטובה, אי אשר מהווה נקודת מפגש לשני זרמי אוקיינוס. הנסיעה לאזור מלווה בנופים נדירים אשר קשה למצוא במקומות אחרים.

טיול מאורגן לדרום אפריקה לא יהיה מושלם בלי ביקור במפל לון קריק, אחד המפלים היפים והמפורסמים ביותר באזור. המפל מתנשא לגובה של כ-70 מטרים והביקור בו הוא חוויה נדירה שלא זוכים לה בכל יום.