יום ראשון, 12 ביוני 2011

קוסטה ברווה


 קוסטה ברווה נחשבת לאחד החופים היפים היותר בספרד. מדובר על רצועת חוף המשתרעת על פני 150 ק"מ. לקוסטה ברווה ניתן להגיע במיוחד או כחלק מטיול בברצלונה. 
 
קוסטה ברווה שוכנת בקטלוניה ולכן תיירים רבים שמגיעים לבקר בברצלונה, לוקחים אתנחתה מהעיר  לטובת חופשה מפנקת ונעימה בקוסטה ברווה. קוסטה ברווה תוכלו למצוא מפרצונים שמסתירים כפרי דייגים קטנים. התמונה המתקבלת מקוסטה ברווה היא לא פחות מאשר גלויה. על הטיילת בקוסטה ברווה תוכלו למצוא ברים ומסעדות ,אשר משקיפות אל המים התכולים.

קוסטה ברווה – לשלב את זה כחלק מטיול

ברצלונה נחשבת לאחת הערים היפות בעולם. הרמבלה, קמפ-נואו, מון ז'ואיק, סגרדה פמיליה ופארק גואל הם רק חלק מרשימה ארוכה של אתרים ומקומות מומלצים. כאשר אתם מתכננים טיול כזה לברצלונה פנו לעצמכם לפחות יום אחד לביקור בקוסטה ברווה. 

מאחר וברצלונה שופעת באתרים שמומלץ לראות ולבקר, אתם תבלו הרבה זמן בהליכה או בנסיעה במטרו כדי להספיק ולראות הכל. בדיוק בשביל זה אתם מפנים לעצמכם יום אחד של חופש טהור בקוסטה ברווה. 

בקוסטה ברווה אין מה למהר למטרו, או ללכת עשרות רחובות עד שתגיעו למוזיאון. בקוסטה ברווה תוכלו להיזכר שאתם בחופשה! עשרות הברים והמסעדות הטעימות יאפשרו לכם לשבת, לקחת את הזמן, ליהנות מבריזה מפנקת, כל זה יחד עם בקבוק סנגריה ואתם מסודרים.

קוסטה ברווה – גם חופשה וגם טיול

הדבר שמייחד את קוסטה ברווה טמון בעובדה שהיא מאפשרת לכם מצד אחד "להתבטל" בכיף ומצד שני ליהנות מסיורים ושיט עוצרי נשימה. אתם יכולים לשלב בין שתי הפעילויות או לבחור רק אחת מהן. במקום מתקיימות פעילויות ספורט ימי, כך שאם אתם מחובבי הז'אנר תוכלו ליהנות גם מזה. 

מרק שאגאל כינה את קוסטה ברווה "גן העדן בכחול" וכנראה שהוא ידע על מה הוא מדבר, מידי שנה פוקדים את חופי קוסטה ברווה מיליוני תיירים שבאים ליהנות משמש מחממת, נוף קסום ואווירה אמיתית של חופש.

קוסטה ברווה – חופשה רומנטית

לא מעט זוגות מבלים בקוסטה ברווה את ירח הדבש שלהם. מעבר לירח דבש קוסטה ברווה היא המקום המושלם לחופשה רומנטית. כי מה יותר טוב מאשר לארוז את האישה ולטוס לחופשה חלומית באחד החופים היפים והרומנטיים ביותר בספרד? אז כל שעליכם לעשות זה להזמין כרטיסים, לעלות על הטיסה ולהגיע באמת לאחד המקומות המיוחדים ביותר שישאירו לכם טעם של עוד.