יום שני, 31 בינואר 2011

יועצת פנג שואי

שירותיה של  יועצת פנג שואי הם שירותים אשר מתבססים על התורה הסינית העתיקה פנג שואי. בתורה זו נעשה שימוש בידע אודות יצירת ההרמוניה בתוך חללים כדי לבנות את אותה הרמוניה בסוגים שונים של חללים. תורה זו היא תורה עתיקת יומין, לא מדובר במדע מדויק אך ניתן בכל זאת למצוא הוכחות ליתרונותיה וזאת משום שהיא מבוססת על זרימת אנרגיה שנחשבת לחשובה כל כך.

מי שרוצה להיות יועצת פנג שואי צריכה ללמוד את התחום לעומק. כיום תחום זה הפך לכל כך מבוקש עד כי הוא נלמד במסגרות בתי ספר לאדריכלות ובבתי ספר שונים אשר עוסקים ברפואה משלימה.



יועצת פנג שואי – על מה היא מבססת את עבודתה ?

ייעוץ פנג שואי מבוסס על תורת הפנג שואי. אנו מדברים כאן על רוח ומים, כאשר הרוח מסמלת כוחות אנרגטיים בלתי נראים והמים מסמלים כוחות אנרגטיים נראים. אנו יכולים לראות גם כי נעשה שימוש רב במים ובצורך שאוויר יזרום בחללים בפנג שואי.

יועצת פנג שואי מבססת את כל עבודתה על תיאוריות אלו תוך שהיא עושה בהן שימוש כדי לגרום לאנרגיות בחללים לזרום כראוי. אנרגיות אלו נקראות גם אנרגיות צ'י. אם הן לא זורמות כראוי בחדר ישנה תחושה לא נוחה ומוזרה, אנשים רבים אינם יודעים להגדיר תחושה זו ולמעשה הם חושבים כי מדובר בהם. הם לא יודעים שניתן להזיז כמה רהיטים, אולי לפתוח איזה קיר ואז כל האנרגיות בחדר משתנות מהקצה אל הקצה.

יועצת פנג שואי מבססת את עבודתה על ניסיונה בתחום. אנו יכולים לראות כי ניסיונה בתחום תורם רבות ליצירת האנרגיה הנכונה שכן גם אנרגיית צ'י רבה מידי יכולה להיות בעייתית.

כיצד בוחרים יועצת פנג שואי ?

בחירת יועצת פנג שואי צריכה להתבצע לאחר בחינת כמה נושאים. בראש ובראשונה יש לחפש אחר יועצת פנג שואי מנוסה ובקיאה בתחום. אתם יכולים להתייעץ עם חברים ומכרים ואם אין לכם אנשים שאתם מכירים ששכרו את השירות אתם יכולים לחפש באתרי האינטרנט השונים בתחום אחר יועצות פופולאריות ומבוקשות.

יועצת פנג שואי


בחנו את ניסיונן וחפשו אחר המלצות. כמו כן, אתם יכולים לבקש מהן לראות דוגמאות של חללים אותם עיצבו על פי תורת הפנג שואי וכך להתרשם מעבודתן. יועצות רבות למדו את התחום וחלקן לא, הדבר לא מעיד על כישוריהן ולכן חשוב לבחון לעומק המלצות ודוגמאות לפני הבחירה.