יום ראשון, 2 בינואר 2011

מתנות מיוחדות


 כשאנחנו מדברים על מתנות מיוחדות אנו למעשה מדברים על מתנות אותם אנשים לא מקבלים כל יום. אלו הן מתנות שאנשים שמחים לקבל כי מושקעת בהם מחשבת תחילה רבה ואין ספק כי מי שנותן אותם עושה זאת כי הוא מעוניין לשמח את הצד השני עד מאוד. 

מדובר על תחום נרחב ולמעשה הוא מתפרש על פני כל כך הרבה תחומים אחרים שקשה להגדירו באופן חד משמעי ומוחלט. במאמר זה נדבר על מתנות מיוחדות ואישיות בתוך המשפחה, מתנות שגורמות לאנשים לחייך.

הענקת מתנות מיוחדות


איזה מתנות מיוחדות ניתן לתת במסגרת המשפחה ?

כולם רוצים לשמח את סבתא ביום ההולדת, את אמא ביום האם ואת אבא ביום ההולדת שלו. יש דרך אחת נהדרת לעשות זאת והיא באמצעות מתנות מיוחדות בשימוש תמונות. יש כיום שירות נהדר אותו ניתן למצוא בחנויות הצילום המובילות וגם בדוכנים מיוחדים בקניונים אשר מיועדים לכך, מדובר על שירות של הדפסת תמונות על אביזרים שונים.

תוכלו לקחת תמונה של המשפחה, של הילדים או של מישהו שקרוב ללב מי שמקבל את המתנה ולהדפיסה על כרית נוי, ציפית למיטה, חולצה או חלוק אמבטיה, שעון קיר, ספל לשתייה חמה וכן הלאה.
תוכלו להוסיף לתמונה כיתוב מצחיק אשר ילווה אותה ולהפוך אותה למיוחדת באמת. 

מתנות מיוחדות


טיפים למי שרוצה להביא מתנות מיוחדות 

חשוב לכם להיות מקוריים ופרקטיים כאשר אתם נותנים מתנה למישהו שאתם אוהבים ? שימו את עצמכם בנעליים שלו ונסו לחשוב מה הוא הכי היה רוצה לקבל, מה היה משמח אותו ומה אתם חושבים שהוא הכי אוהב.
הרבה אנשים נוטים לטעות ולתת לאחרים מתנות אותם הם היו רוצים לקבל בעצמם, זו טעות משום שמתנות הן דבר אינדיווידואלי ואם אני רוצה משהוא אין זה אומר כי גם חברי ירצה אותו.

אם אתם רוצים להביא למישהו מתנות מיוחדות חשבו מה יכול לשמש אותו, מה יכול להביא לו תועלת. נסו אולי להיזכר בדבר מה שהוא הזכיר או בחלום שיש לו. אנשים רבים רוצים מתנות גדולות במיוחד ואין להם את הכסף לרכוש אותם בעצמם, אתם יכולים להתארגן כקבוצת חברים או בתוך המשפחה ולאסוף כספים כדי לרכוש מתנה אחת גדולה.
כמה דוגמאות למתנות מיוחדות וגדולות במיוחד : צניחה חופשית, מחשב נייד, רישיון נהיגה, טיול לחו"ל, משחק כדורסל או כדורגל גדול בארץ או בחו"ל ועוד מתנות רבות וייחודיות אותן ניתן לתת בקבוצה.