יום ראשון, 16 בינואר 2011

אור הקבלה


אור הקבלה היא תוכנית רדיו העוסקת בענייני קבלה ומשודרת ברדיו לב המדינה. התוכנית עוסקת בייעוץ ובמתן פתרונות למצבי מצוקה ומשברים. את התוכנית מנחה המקובל נתנאל הכהן. אור הקבלה היא אחת התוכניות הפופולאריות ביותר, אלפי אנשים מאזינים לה כל יום ופונים אליה כדי להתייעץ עם המקובל נתנאל הכהן.

 אור הקבלה - על התוכנית הפופולארית

  • נתנאל הכהן הוא מקובל אשר למד קבלה במשך שנים רבות. התוכנית "אור הקבלה" עוסקת בייעוץ לאנשים לפי תורת הקבלה.
  • התוכנית עוסקת בייעוץ בנושאי עין הרע, בבחירת שמות, בפתיחת מזל בהסרת חסימות ועוד.
  • אנשים רבים פונים אל מנחה התוכנית באמצעות מכשיר הפקס או הטלפון, שואלים שאלות ומקבלים תשובות .

אור הקבלה - על המנחה הפופולארי
  • אנשים רבים פונים באמצעות התוכנית אל מנחה התוכנית נתנאל הכהן. לפונים הרבים עונה המנחה בצורה משכנעת ובקול סמכותי. לכל צרה ומצוקה יודע המקובל לתת תשובה מתאימה ולהרגיע כאב ומכאוב.
אור הקבלה
  • מנחה תוכנית אור הקבלה, המקובל נתנאל הכהן, מפורסם בארגון כנסים עוצמתיים שבהם משתתפים אלפי אנשים. לפני כמה שנים ערך המקובל כנס רב משתתפים בהיכל התרבות. אלפי האנשים אשר השתתפו בכנס יצאו נרגשים ומלאי חוויות. במהלך הכנס דיבר המקובל על אודות הסרת עין הרע ועל פתיחת המזל. בעקבות ההצלחה הגדולה של הכנס בהיכל התרבות צברה תוכנית הרדיו "אור הקבלה" פופולאריות רבה ונוספו לה מאזינים רבים.
  • נתנאל הכהן ידוע ביחסי האנוש הטובים וביכולות שלו ליצור קשר ואמון עם האנשים. גם באמצעות גלי הרדיו נכבשים האנשים בקסמו ויוצרים אתו קשר אישי. המאזינים הרבים בתוכנית פותחים את ליבם ומספרים על המצוקות הרבות, על בעיות בפרנסה, על חלומות מטרידים על הקושי במציאת בן זוג ועוד.
  • מנחה התוכנית משלב ידע בנומרולוגיה עם הידע בקבלה. בתוכנית אור הקבלה מייעץ נתנאל הכהן להורים טריים על בחירת השם המתאימים לילדיהם שנולדו זה עתה. את ההמלצות לבחירת השם מעניק המנחה הכריזמטי לפי תורת הקבלה ולפי תורת המספרים. בעתות מצוקה ממליץ המקובל להחליף שם כדי לשנות את הגורל ולפתוח את המזל. שינוי אות אחת לעתים, טוענים חסידיו, משנה גורלות .