יום ראשון, 29 באוקטובר 2017

הופעות היום



תקועים בלי תכנית? חפשו הופעה להערב
אתם יושבים בבית, נתקפים בחשק לעשות משהו מיוחד – אבל לצערכם לא הצלחתם לחשוב על שום תכנית נחמדה לבילוי. הפתרון המושלם מצוי במרחק כמה תנועות עכבר ומקלדת, מסתתר מאחורי חיפוש זריז בלוח הופעות היום. לוח הופעות היום יפרוש בפניכם את כל ההופעות הקרובות לאזור מגוריכם – בראש ובראשונה הופעות מוזיקה, אך גם הופעות מחול, סטנדאפ או הופעות ילדים נוהגות להופיע שם. אם נתקעתם בלי תכנית נחמדה להערב ומתחשק לכם להרגיש ספונטניים – היכנסו לבדוק מה חדש בלוח ההופעות.




מפרגנים לעצמכם בבילוי משמח
בלוח הופעות היום תוכלו למצוא פרסומים גם על הופעות שלא העליתם על דעתכם שיעניין אתכם לראות. במקום לצפות שוב ושוב בזמר או בלהקה האהובים עליכם – תוכלו הפעם לקפוץ להקשיב להופעה מגניבה שטרם ראיתם בעבר. זה הזמן לממש את כל ההמלצות שקיבלתם מחברים קרובים ולהרחיב את גבולות הטעם התרבותי שלכם. אפילו הופעה שלא חשבתם שמתאימה בדיוק למה שאתם מחפשים יכולה בסופו של דבר להתגלות כהפתעה נעימה, העיקר שניגשים אליה במצב רוח מתאים ובגישה פתוחה.

מזל שנשארו זוג כרטיסים אחרונים
אל תרימו ידיים מראש ותוותרו על האפשרות לצאת להופעה רק בטענה ש"בטח לא נשארו אליה כרטיסים". כמעט לכל מופע שהנו חלק מסיבוב הופעות רחב יותר נשארים פה ושם מספר כרטיסים אחרונים שלא נרכשו, או לחלופין כאלה שנרכשו ובוטלו ברגע האחרון. גם אם החלטתם בבוקר של אותו יום לחפש כרטיסים להופעה כלשהי היום בערב – ייתכן בהחלט ותצליחו למצוא את מבוקשכם. כמובן שבילוי ספונטני שכזה אינו מתאים לכל אחד ואחת, ובטח קשה יותר למי מאיתנו שמגדלים ילדים קטנים ועוד זקוקים לבייביסיטר. ובכל זאת, אין סיבה שלא לנסות – הלא כן?