יום רביעי, 25 באוקטובר 2017

שרשרת ענברים



שרשרת ענברים להקלה על התינוק
לפעמים התינוק שלנו סובל ואנו לא יודעים למה ואנחנו מתוסכלים מעצם העובדה שאנחנו לא יכולים לעזור לו. במקרים אחרים אנחנו יודעים מדוע התינוק שלנו סובל אבל עדיין אין ביכולתנו לעשות דבר. מצב כזה קורה לכל הורה בגיל שלושה חודשים ומעלה כאשר השיניים מתחילות לבקוע בתהליך ארוך שכואב מאוד לתינוק, כאשר את הסבל שלו אתם שומעים בדמות זעקות בלילה וביום ללא הרף. גם אחרי שתנסו משחות שונות ועיסויים במגוון רחב של מקומות באזור החניכים יכול להיות שבסופו של דבר לא תצליחו למצוא פתרון ושרשרת ענברים יכולה להיות הפתרון שלכם.


האם יש שרשראות ענברים מזויפות?

שרשרת ענברים מרגיעה את התינוק ונותנת לו אנרגיה חיובית. עוד לא הוכח כיצד היא פועלת באופן מדעי אך אחוזי ההצלחה שלה גדולים מאוד ובכל מקרה היא לא מזיקה. כמו כל דבר אחר שמצליח, גם לשרשרת ענברים צצים חיקויים שיכולים להיות זולים למדי אך יימכרו במחירים שווים לשרשרת מקורית ולמעשה אתם יכולים לרכוש שרשרת מפלסטיק שכלל לא עשויה מענברים ולא תסייע לילד וגם תשלמו עליה למעלה ממאה שקלים. למרות שאנשים רבים טוענים ששרשרת זו מתבססת על אפקט פסיכולוגי, שרשראות רגילות מפלסטיק לא יניבו אותה תוצאה ועליכם להישמר מחיקויים אלו.

כיצד אפשר לזהות שרשרת מזויפת?

שרשרת מזויפת עשויה מפלסטיק ומחומר שנקרא קופאל. שני החומרים האלו מתחממים יוצרים חומר דביק שדומה מאוד לענבר ברגע שהוא מתקרר. ניתן לזהות את הזיוף בקלות על ידי חימום של החומר. ניתן לחמם מחט או כל פריט שיכול לבצע חור באחד מהענברים ובמידה ויש ריח חזק של פלסטיק ככל הנראה עבדו עליכם. במידה ומדובר בענבר מקורי, יהיה ריח של שרף.