יום ראשון, 29 באוקטובר 2017

מדיום מתקשרת



מהי מדיום מתקשרת?
"מתקשרת" היא אישה המסוגלת לתקשר עם עולמות שמעבר לעולם הזה. מתקשרות רבות מתכוונות בכך לתקשורת עם נשמות של נפטרים שיכולים להעביר דרכן לאהובים עליהם שנשארו בעולמנו אנו, ומתקשרות אחרות משתמשות בכלים נוספים כגון פתיחה בקלפי טארוט ונומרולוגיה על מנת להבין את הרמזים של העולמות האחרים בכל הנוגע לחייהם של אנשים בעולם הזה. "מדיום" הוא כינוי לכל אדם בעל יכולות על טבעיות, לדוגמה יכולת קריאת מחשבות. אם כך, מדיום מתקשרת היא אישה רוחנית בעלת יכולות על טבעיות שיכולה לתקשר עם עולמות אחרים ולהביא משם מסרים קונקרטיים אל אנשים המתייעצים איתה.

כיצד למצוא מדיום מתקשרת?
שוק התקשור והמיסטיקה בישראל הוא פרוץ למדי. ישנן לא מעט נשים המציגות עצמן כמדיום מתקשרת על אף שאינן בעלות יכולות מתאימות ובכך מטעות לקוחות תמימים רבים עם דברי הבל ועצות שווא. למזלנו, כיום ניתן לחפש מדיום מתקשרת מקצועית ורוחנית באמצעות רשת האינטרנט. באתרים רבים אפשר לחפש מתקשרת מתאימה ולקרוא עליה המלצות של לקוחות אחרים שהתייעצו איתה ויודעים לספר על יכולותיה כמתקשרת. אם יש לכם חברים שיש להם ניסיון בתחום כדאי להתייעץ גם איתם. עם זאת, זכרו כי תקשורת היא חוויה מאוד אישית, התלויה בזמן, במקום ובאווירה, ולכן אין הכרח כי מתקשרת שהייתה טובה לאחד תהיה טובה גם למישהו אחר.




מצאו את התשובות לכל השאלות
אם יש לכם שאלות שתמיד הטרידו אתכם ואף פעם לא ידעתם איך לענות עליהן, מדיום מתקשרת תוכל לעזור לכם למצוא את התשובות אליהן. בין אם מדובר בתחום הפרנסה, בתחום הזוגיות, בתחום הלימודים או בתחום המשפחה – נסו למצוא את המתקשרת המתאימה לכם ביותר ואולי תגלו את התשובות המתאימות לכל השאלות.