יום שישי, 14 באוקטובר 2016

חברת ניקיון דירות



לפתוח עסק נקיונות זה דבר לא פשוט בכלל
לפתוח עסק במדינת ישראל זה לחלוטין לא דבר פשוט. התנאים בשוק קשוחים: ישראל היא שוק קטן יחסית ומאוד תחרותי, יחס החברות המציאות שירותי ניקיון לעסקים או לקוחות פוטנציאליים קיימים הוא מאוד נמוך (כלומר, יש הרבה חברות ומעט לקוחות), ובכללי לפתוח עסק בישראל זו עבודה קשה. אז הנה בשבילכם כמה טיפים בשביל לפתוח חברת ניקיון דירות כמו שצריך. שיהיה בהצלחה.




טיפים לפתיחת חברת ניקיון דירות
·         הקפידו על העסקת מקצוענים- אנשים מקצוענים יודעים את העבודה היטב. הם יבצעו את המטלות במהרה ובאיכות גבוהה. ייתכן כי העסקת חובבנים תחסוך לכם כסף בטווח הקצר, אך אנשים מעדיפים לשלם יותר על מוצר איכותי ולקבל בדיוק את מה שהם רוצים מאשר לקבל דירה שגם לאחר הניקיון עדיין התגלו בה לכלוכים. כדאי מאוד להעסיק מקצוענים.

·         נהלו רישומים- על מנת לוודא כי העסק הולך במתוכנן, חברת ניקיון דירות צריכה לנהל רישומים קפדניים. רשמו כל שבוע את סך ההכנסות שלכם, ההוצאות, הלקוחות החדשים שהצטרפו, לקוחות שהחליטו לעזוב וכדומה. לאחר מכן, אספו את כל המידע למספר גרפים, ולפי התנהגות הגרף תוכלו לדעת בדיוק אילו פעולות עליכם לנקוט על מנת לשפר את המצב או לשמר את המצב.

·         שירות מקצועי, אדיב ואמין- היו אמינים עם הלקוחות שלכם, ואדיבים. הקפידו להשתדל לשרת את הלקוח כמיטב יכולתכם, והוא כבר ישמח לשלם לכם איזה מחיר שתנקבו. אל תחשבו על איך אפשר לסחוט עוד כמה שקלים מהלקוחות שלכם, כי הם יעזבו אתכם מהר.

תנאי העסקה
חברות ניקיון דירות שרוצה להצליח חייבת לדאוג לתנאי העסקה נאותים לעובדים שלה. היו נדיבים, אדיבים, מקצועיים ודאגו לעובדים שלכם, והם יחזירו לכם כבוד, הערכה ועבודה קשה ומקצועית.