יום ראשון, 16 באוקטובר 2016

מענה אנושי



אם אתם חיים בישראל כבר זמן מה ומחוברים לאנשים או לרשתות החברתיות, אתם בטח כבר יודעים שהדבר הכי חשוב לישראלים כאשר זה קשור להיותם לקוחות של עסקים או חברות מסוימות, זה שירות הלקוחות. חשוב ללקוחות שלנו מאוד, ששירות הלקוחות יהיה ברמה הכי גבוהה שאפשר. לעיתים הלקוח הישראלי אף יעדיף עסק שנותן שירות לקוחות ברמה גבוהה, על עסק שנותן שירות לקוחות ברמה לא מספקת, בלי קשר לאיכות המוצר או השירות העיקריים שהעסק מספק. זה ברור מאוד, מכיוון ששירות לקוחות ברמה גבוהה משדר ללקוח שהוא לא חשוב מספיק והעסק לא עובד בשבילו. אף אחד לא אוהב להרגיש יחס מזלזל, בטח אם הוא משלם עבור השירות. לכן, חשוב מאוד שעסקים ייתנו ללקוחות שלהם שירות ברמה גבוהה ככל האפשר. הבעיה היא שלעיתים קרובות זאת משימה מאוד בעייתית. מערך שירות לקוחות זה לא דבר שקל לעסק להרים בעצמו. לרוב הוא יתנהל בצורה לא יעילה שתפגע בעבודת העסק. אם אנחנו בעלי עסקים או חברות שרוצים להמשיך להתפתח ולעבוד בצורה יעילה וגם לתת ללקוחות שלנו שירות לקוחות ברמה גבוהה, מה שאנחנו צריכים לעשות זה לנסות לשכור שירות מענה אנושי.

מה זה מענה אנושי?
מענה אנושי זה שירות שניתן לעסק שלכם על ידי גוף חיוני שמעסיק כמות כוח אדם נכבדה. כוח האדם הוא בעצם נציגים, שיענו לטלפון ויתנו שירות לקוחות ללקוחות של העסק שלכם. הם יזדהו בשם העסק, ייצגו אותו, ויענו לכל הפניות של הלקוחות שלכם בשם העסק שלכם.

מה היתרונות של השירות?
שירות מענה אנושי נותן לעסק שלכם יתרונות רבים, כגון:

  • התייעלות מבחינת כוח אדם 
  • חסכון בכסף
  • תדמית חיובית של עסק מכובד