יום שישי, 28 באוקטובר 2016

חברת פוליש



כל מה שצריך לדעת על חברת פוליש
חברת פוליש מתמחה בהברקה וליטוש של רצפות. שירות מן הסוג הזה חשוב כי הוא מאפשר לשדרג את הרצפה ולמרוח עליה שכבת הגנה מפני בלאי, שחיקה, לכלוך, הצטברות כתמים וכן הלאה. שירותי חברת פוליש הם השקעה משתלמת לטווח קצר וארוך וניתן ליהנות מהערך המוסף שלהם גם במגזר הפרטי, העסקי והמוסדי. השירות מיועד לבעלי בתים ודירות והוא חיוני גם במשרדים וחנויות או בתי מלון. כמו כן, חברת פוליש מציעה בדרך כלל את שירותיה עבור מוסדות ציבוריים כמו בתי ספר, עיריות ועוד.

חברת פוליש יכולה לבחור באיזה ציוד וכלים להשתמש על מנת להבריק את הרצפות. לרוב מדובר על שימוש בחומרים כימיים שנמרחים על הרצפה, ולאחר מכן בהפעלת מכונת פוליש ייעודית לטובת הברקה והחדרת החומר אל תוך הריצוף. מצד שני, הלקוחות גם רשאים להתייעץ עם נציגי חברת פוליש לגבי השירות שמתאים להם. השאיפה היא לנצל את היתרונות של הפוליש ובאותה מידה גם לשמור על הרצפה למשך שנים רבות ברצף.



הערך המוסף של שירותי פוליש
השירות שניתן על ידי חברת פוליש עולה בקנה אחד עם הצרכים של קהל היעד והלקוחות. בעזרת הפוליש ניתן להדגיש את המראה המקורי של הרצפה ולמנוע הוצאות מיותרות על ניקיון. הפוליש מציע ערך מוסף שלא ניתן לקבל עם ניקיון רגיל, ולכן הוא מומלץ בתדירות של מקסימום אחת לשנה. עם זאת, בדירות משופצות וגם בבתים שנמכרים מקבלן מבצעים את עבודות הפוליש מיד לאחר העבודות הרגילות.

אפשר להתייעץ עם נציגי חברת פוליש לגבי כל שאלה ולקבל פרטים ומידע על טווח המחירים. העלות של שירותי פוליש נקבעת לפי גודל וסוג הריצוף, כמות האנשים בצוות הניקיון ודרישות הלקוח.